_Ms_ Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Noen som har noe erfaring med noen og er veldig fornøyd, eller missfornøyd?
74skytte Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg hiver meg på her med et spørsmål jeg. Hvor gammel må barnet være for å sitte i en bæremeis? Jeg tror broren min hadde en fra Bergans, og var veldig fornøyd, men har ikke noe erfaring selv.
wirre;o) Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Vi har Bergans og er fornøyd med den. Den er lett å justere, da jeg og pappan her i huset har forskjellige mål;o) Vi brukte den ikke til Lillewirre før hun var over året, men det er fordi hun er født i februar og den første sommeren og høsten var hun for liten. Noen venner av oss har Norrønna og de er også glade i sin meis. De er noe "større" enn meg og wirremann,( vi er ganske smalskuldra begge to), og mannen der i huset mente det var den som passet ham best. De hadde prøvd ut i butikkene med ungen oppi en god stund før de bestemte seg.
barbara Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 det finnes masse annet bæretøy enn bæremeis, og mye av det kan brukes fra fødselen av også, fordi det er mye bedre ergonomisk for barnets rygg. Har kjøpt et elastisk sjal selv, som vi kan bruke både utendørs og innendørs - feks ved husarbeid og også til å roe ungen når hun gråter. Og så ser jeg an hva mer det blir etterhvert. Sjekk ut forumet på tettinntil.no, der er det masse info og gode råd om bæretøy! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå