sol2002 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 trenger litt hjelp, vi skal på middag til et vennepar imorgen og vi skal stå for desserten, men aner ikke hva jeg skal lage, har liksom ikke lyst på disse vanlige gele og sjokoladepudding dessertene. Så kom med tips, hva er den beste desserten du vet om???
tuninna ♥ 2pp Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hjemmelaget sjokoladepudding er jo noe av det beste som finnes da. hehe Eplekake Jordbær dyppet i sjokolade Kanleboller med melis
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 sjokolademuffins med mokkaglasur! mmm ostekake is med sjokolade-/karamellsaus eller rørte jordbær forresten finnes det mange oppskrifter på ica.no eller matprat.no
mini nr to på vei Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Hjemmelaget Daim-iskake du finner sikkert en oppskrift på nett...
Maja88 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 hjemmelaget sjokolademousse =) litt mer "ekslusivt" enn sjokolade pudding. eller en fromasj. eller dronning maud =) mmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå