Gå til innhold

Trenger litt hjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt hjelp, vi skal på middag til et vennepar imorgen og vi skal stå for desserten, men aner ikke hva jeg skal lage, har liksom ikke lyst på disse vanlige gele og sjokoladepudding dessertene.

 

Så kom med tips, hva er den beste desserten du vet om???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget sjokoladepudding er jo noe av det beste som finnes da. hehe

 

Eplekake

Jordbær dyppet i sjokolade

Kanleboller med melis

 

Skrevet

sjokolademuffins med mokkaglasur! mmm :)

ostekake

is med sjokolade-/karamellsaus eller rørte jordbær

 

 

forresten finnes det mange oppskrifter på ica.no eller matprat.no :)

 

Skrevet

Hjemmelaget Daim-iskake :) du finner sikkert en oppskrift på nett...

Skrevet

hjemmelaget sjokolademousse =) litt mer "ekslusivt" enn sjokolade pudding. eller en fromasj. eller dronning maud =) mmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...