Shiny84 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg testet pos i dag, så da er jeg her Vet ikke helt når termin blir, men det blir jo i august, får gå å sjekke det
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 jeg er på dag 29 i dag og har 4.august. foreløpig. Velkommen hit du også
Shiny84 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 jeg la inn tall og fikk termin 11 aug... siste mens 09.11. men jeg tror nok EL er kommet tidligere denne gangen eller så hadde jeg nok ikke testet pos enda... skulle hatt EL 16.11, men har ikke funnet noe slim denne gang..., og da er jeg jo ikke mer enn 6 dpo, og da kan det jo ikke være hcg i urin.... Det tar vel 4-6 dager for egget å komme seg inn i livmoren, og to dager fra det er festet kan man oppdage hcg i urin.. he, he, leser om det for å prøve å bli klok på det..., he, he.. begynnte å få ømme pupper for en 2 ukers tid siden vel så.... EL mine er litt hytt å pine...... men, men, testen er da positiv, og da er det jo en spire der!! uansett hvor mange dager den er
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Ok. jeg hadde siste mens 25. oktober, så det kan jo stemme det da:)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ha testet positivt allerede nå. Ut fra at du har siste mens 09.11 er du 1 uke og 6 dager på vei.. Har aldri hørt om noen som har funnet det ut så tidlig.. Egget er jo såvidt befruktet? Ikke meningen å være slem altså, men jeg bare skjønner det ikke. Skjønner heller ikke hvordan du kan få termin 11.august?? Hvis du ikke har ekstremt korte sykluser?
Shiny84 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 ikke vet jeg... he, he.. Jeg har som regel 21 dager syklus.. hadde mens sist 09/11 og jeg testet pos i dag.... er jo mest annatgelig lenger på vei, skjønner jo det jeg også..., men har jo liksom ikke noe annet å gå ut i fra.. har hatt graviditet symtomer siden ca 2 uker før sist mens..., men, jeg fikk jo mens!........ så ikke vet jeg, tenkte jeg skulle bestille en tidlig UL etterhvert
trine->mai07 og juni09 Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Da har du jo 1 uke mindre syklus en vanlig, og da stemmer det jo Da blir skjemaet litt annerledes også Gratulerer så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå