DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei, Vida har blitt utrolig aktiv - hele tiden! Vil ikke sitte stille et sekund ...! Puuuh ..;=) Kaster seg etter ting & tang ...og vil alltid være et sted hun ikke er ..(hvis dere skjønner hva jeg mener:) Hun er forholdsvis tidlig ute... holder straks på å begynne å krabbe! Ser jo at andre babyer sitter på mammans fang og koser innimellom...hmmm?! ..hvor ble det av den kosete jenta egentlig!? Flere som har så(åå) aktive/urolige barn? Håper på svar! Lørdagsklem DD
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Ja minsta på 7 mnd er ei veldig aktiv tulle. Hun startet å krabbe på alle 4 når hun var 5 mnd og røyse seg opp etter bord ol når hun var 6 mnd. Nå når hun er 7 mnd går hun rundt bord og kommer seg dit hun vil.. Storesøsteren var mye senere, hun startet å åle seg fremover når hun var 6 mnd, så er stooor forskjell!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Svarte for fort der ja:) Ingen av mine har vært noe "kosebabyer" så veldig lenge, begge har villet opp å stå på fanget og ikke ligge, men sitte fra de var ganske små. Kunne gjerne vært litt mere kosete ja:)
Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jepp, de to minste mine var også slik, mini på 17 mnd er fortsatt turbo. Var 4 mnd gamle når de begynte å dra seg framover på gulvet ...puh! Heldigvis har de begge hatt litt tid til å kose innimellom fordi om, men ikke mye eller lenge nei.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Ikke mye kosebaby her heller... vært misunnelig på venninner med rolige babyer mange ganger ja.. Min lille begynte å bevege seg rundt (åle) når hun var 5 mnd, siden har det gått slag i slag. Gikk når hun var 9 mnd, nå er hun 10,5 mnd og løper rundt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå