Gå til innhold

frustrert...vanskelig samboer!! hehe:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme smørja hvert år! jeg spør hva han ønsker seg til jul.. og han sier. " det vil jeg ikke si, for jeg vil at du skal finne på noe selv! det er søtere enn om jeg sier hva jeg trenger osv"! :) altså.. han vil ha en søt "kjærstegave", som ikke nødvendigvis trenger å ha noen funksjon.. han er handyman, men vil ikke ha noen "handy" gaver..hehe.. jøye meg:p

jeg har vridd hue sikkert ørten ganger den siste måneden, men kommer søren meg ikke på noe!!! :-o

sååå..kan noen komme med tips?:))

sorry om det ble litt rotete fortalt,men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-)

Jeg hadde samme problemet i fjor... Samtidig hadde vi bestemt at vi skulle bruke max 50 kr på gave til hverandre noe som også gjorde det litt verre.

Det hele endte opp med fra min side at jeg brukte de 50 kr på fine ark og silkebånd laget et hefte med ca 10 sider ( ca A4 str, men helt firkantede sider) og skrev ned hva han betydde for meg, hvor takknemlig jeg var for alle hans positive og gode sider, fant noen flotte dikt som passet inn, hentet frem små minner fra "gamle dager" og limte inn og laget små rebuser av det for å se om han husket. Bakerst i dette heftet laget jeg "kuponger" som han kunne løse inn når han hadde lyst.. Dette var med stearinlysmiddag, massasje, sove lenge, frokost på senga, etc

Dette ble en så stor suksess at han spurte etter disse kupongene nå når jeg spurte hva han øsnket seg til jul;-)

Dette er en gave som ikke koster masse penger, gir god og masse kvalitetstid sammen, og varmer hjertet til den som får det:-)

Håper det hjalp litt på fantasien:-)

Lykke til!:-)

Skrevet

åj.. for en glimrende idee!! :)

det må jo være den ultimate julegave da:)

tusen tusen takk for tipset!!! =0)

Nå ble jeg kjempegla! :)

Du må ha god helg videre forresten:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...