Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Fant ut for 2 uker siden at jeg var gravid. Var like før jeg falt av stolen der jeg satt... Det var ikke planlagt så nå sitter jeg her å prøver å finne ut hva jeg skal gjøre. En ting som er sikkert, JEG FØLER MEG VEELDIG GRAVID!!! Er så sinnsykt kvalm om morningen, har humørsvingninger og senga mi, det er min beste venn om dagen!!! Det er så sinnsykt godt å sove, men det er utrolig slitsom å være trøtt og slapp på jobb:( Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå slappheten.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Det er desverre ikke så mye å gjøre med slappheten, annet enn på spise sunt og næringsrikt, kanskje ta vitaminer og omega-3 og å sove mye!! Ellers er det å komme seg gjennom dagene så godt man kan! Det er ganske mange som blir sykemeldt i begynnelsen av svangerskapet grunnet slapphet og kvalme. Men det blir bedre etterhvert, etter 12. uke blir de fleste i bedre form og får energien tilbake.:-) Lykke til!!!
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Heisann! :-) Gratulerer med svangerskapet og den bittelille spiren som nå skal vokse inni DEG!! :-) Det at du er slapp og trett må du nok bare regne med ja... Hvis ikke kvalmen har tatt alt som heter matlyst fra deg, er det som hun over sier lurt å prøve å få i seg sunn mat! Men når det gjelder trettheten, er det rett og slett bare å være lydig mot kroppen, og å gi deg selv lov til å sove mye!! Jeg husker godt at jeg var stuptrøtt etter jobb, og bare la meg ned. Hadde i en periode veldig lite energi til å utføre husarbeid ja... Men det er store sjanser for at du vil føle deg MYE pigger når du kommer over i 2.tirmester, altså fra rundt uke 12 eller litt etter det. Ønsker deg masse lykke til! Ta godt vare på deg selv og den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå