ehtaner84 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 at lille nurk bare trengte 1 høneblund om dagen?? har fortsatt 2 her i huset, men merker nå at det kansje er litt mye, sammtidig som når jeg prøver på 1 så er det litt lite. hun pleier å sove fra 19.30 til 07.30, 1 høneblund fra 9.30-10.00 til 11.00 og 1 høneblund fra 13.00 til 14.00 pleide å gå greit, men nå er det bare suttring hver gang det er tid får høneblund. det kan ta opp til 30 min før hun sovner og 45 min før hun sovner på kvelden. dette er veldig opp og ned. noen dager går dette helt fint andre ganger er det veldig vanskelig. prøver i dag med 1 høneblund, se hvordan det går. hun er 11 mnd.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Når ho ikke var sur på kvelden Størsta slutta å sove 2 ganger når ho var sånn ca 3, faktisk. Og hun slutta å sove på dagtid når ho nærma seg 4,men kan alikevel finne på å sove på sofaen Minsten på 14 mnd sover 1 lur når han er i bhg, og gjerne opptil 3 når det er helg. Har litt og ta igjen tydeligvis.. han er et murmeldyr da ) Dårlig hjelp kanskje, men jeg merka ikke når de trengte å slutte å sove, jeg bare la dem når de var trøtte....
hamsterpia Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Han ville rett og slett ikke sove når jeg la ham til den første blunden. Og så ble han vanskeligere å legge på kvelden. Han var vel 10-11 mndr da han begynte å sove kun èn gang på dagen. Nå er han 15 mndr og er oppe ca kl 06.30. Spiser lunsj ca 11 og sover etter det. Da sover han som regel 2-2,5 time. Legger seg mellom kl 19-19.30, og da er han så glad for å se senga si, at han regelrett stuper i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå