Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg og mannen min var på julebord i går, hadde det helt topp, plutselig ville han krangle med meg,jeg prøvde og roe han ned men han startet bare med drittslengning..så vi dro hjem.Han sover som en unge ennå mens jeg har liggi våken å vært lei meg.Gruer meg til han vokner,vet ikke hva jeg skal si, om jeg skal late som ingenting,eller gi ham en kald skulder..orker ikke noe krangel før ungene kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 spar ihvertfall ike krangelen til barna kommer hjem...
Slumdog Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Synes du skal be om en forklaring og evt en unnskyldning jeg. Lykke til : )
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jaja glad vi er avholds, når jeg ser om alle problemene som oppstår i fylla. For det meste fyllatøv som kunne vært unngått visst folk kunne ha behold vett og forstand inntakt. Er bare ufred og kalde skuldre, dagen derpå, er det verdt det? Så klager de etterpå!!!!!!!!!!!!!!!!! SPAR MEG.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Nei akkurat nå er det ikke verdt det.Jeg skal ikke lage noe ut av det. Ta meg av ungene og konsentrere meg om dem. Så får far i huset furte og komme med en unnskyldning om han finner det for godt. Jeg skal ikke be han om å be meg om unnskyldning. Får håpe han skjønner det selv.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Huff kjenner igjen den der;-) Man skal gjerne ta opp ting og tang når man har drukket, det kommer sjeldent noe godt ut av det...... Er det ikke alvorlige ting mellom dere, går det nok fint. Fortell han at du har vært og er lei deg, si din mening, så kommer han nok med en unnskylding . En kald skulder gjør det bare verre for deg selv også... Lykke til :-) Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå