togutter Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 at jeg tror jeg dør! Hva gjør jeg? Jobber 100% som sykepleier..ringer å sier jeg er syk flere ganger for jeg greier rett og slett ikke å gå på jobb.. Vil ikke sykmelde meg egentlig..men ser kanskje ut som det er eneste utvei..
susa1 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hei:) Er faktisk noen som bare må sykemelde seg til det værste har gitt seg, ikke uvanelig det. Er selv masse kvalm men det går greit, hender jeg sliter litt men......Du må huske å tenke litt på deg selv om dagen også nå Lykketil videre:)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Hva har du prøvd mot kvalmen? Det er mange ting som kan hjelpe, men hva som hjelper deg vet du ikke før du har prøvd. Har du forsøkt ingefær? seaband? kvalmestillende? spise lite og ofte?
* * felicia** Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg synes du skal sykemelde deg. I mitt forrige svangerskap ville jeg ikke sykemelde meg jeg heller pga kvalme (jeg er også sykepleier). Det endte med at jeg gikk ned flere kg og ble i dårlig form. Denne gangen kommer jeg til å sykemelde meg hvis jeg blir like kvalm. Man kan jo gå tilbake i jobb når kvalmen er over, bedre,
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Sniker meg fra 3 tri Sykemeldte meg 100% da jeg var rundt 7 uker på vei og var det i tre uker. For jeg var sååå dårlig, kvalm da jeg våkna, utover dagen og da jeg la meg. Ikke gikk det an å lage middag, dra på butikken, åpne kjøleskapsdøra, eller ta en varm dusj uten å bli skikkelig kvalm. Spybøtta lå konstant ved senga.. Huff, men heldigvis gikk det over. Synes du skal sykemelde deg til det verste går over! Og det trenger jo ikke ta mer enn noen uker..
Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 kaster du pp masse da? jeg gjør d fremdeles og er 11+4...måtte sykmelde meg og har vært d i nesten to mndr...man må nesten gjøre d med mindre noe annet hjelper..hos meg hjalpikke noe..ikke engag postafen....da gav jeg opp...helt pyton,men akkupunktur hjalp litt...du kan prøve d da..eneste som letta litt på kvalmen d. for meg ivertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå