Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg er kjempevarm og har følt meg dårlig i tre dager. skulle ta tempen nå for å se om jeg hadde høy feber men den er på 35 gr. Blir man varm når tempen er så lav? Er det feber? Har jo vanligvis 37. et eller annet.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Skjønner ikke helt spm.. Men det er i allefall ikke feber..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Du har ikke feber før temperaturen er over 38 grader. Feber har man når temperaturen er forhøyet, ikke for lav. Hvor målte du temperaturen? Det høres ikke riktig ut at temperaturen i endetarmen er 35 grader.
Gjest Tale30 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 En jeg kjenner opplever at temperaturen synker ved feber, eller i situasjoner hvor hun skulle hatt forhøyet temperatur som ved influensa osv. Leger hun har snakket med forstår seg ikke helt på dette.. Spør legen din du..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Sånn har jeg og det. Da jeg skulle hatt feber har jeg 35grader, eller mindre.. Har hatt nede i 34,4.. :s legene skjønner heller ikke. Er ikke noe galt med tempertaurmåleren heller. Har blitt målt under arm, under tunge, i øre, og i endetarmen. Snakk med lege.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Kroppen kan få feberreaksjoner når temperaturen synker.. Alt fra 35 til 38 grader kan være normalt for ett menneske, avhenger fra person til person.. Feberreaksjoner er kroppens reaksjon på temperaturforrandring, uansett om den går opp eller ned..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Hi her! Takk for svar damer. Nå har jeg normal temperatur og er ikke lenger så dårlig. tatt paracet og slappet av hele dagen. Merkelig. må nesten høre med legen neste gang hvorfor det er sånn. Føler jo ut som jeg har 39 i feber når det står på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå