Gå til innhold

Er LYKKELIG men nervøs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg her igjen, endelig! Mistet min lille spire i juli i år, men nå er jeg gravid igjen. Har holdt nøye oversikt over mensen og vet nå med "sikkerhet" tidsrommet jeg har blitt gravid. Så i dag er jeg 4+3 og tok testen i forgårs....tok to for å være sikker! :-) Nå går jeg rundt med en gledegru inni meg...er kjempe gla for å ha en liten spire igjen, men er så redd for å miste på ny.....var 9 uker på vei da jeg mistet sist...

Mannen min og jeg har blitt enige om å ikke si det til noen før vi har sett hjertebank osv...for det var så vondt å måtte repetere til alle at jeg hadde mistet...Men det er så vanskelig...vil jo aller helst skrike det ut til verden at jeg er gravid igjen!! :-)

Noen andre her som har mistet og nå er gravid igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke mistet, men vil bare si at jeg forstår at du har litt sånn tvetydig følelse til dette nå. Det er jo bare naturlig når du mistet sist.

Klem til deg hvertfall:)

Skrevet

Jeg har heller ikke mistet selv, men vi har vært prøvere i 2,5 år, og har nå blitt gravid med prøverør.

Jeg er nå 4+5 på vei og det føles som verdens deiligste følelse.

Samtidig er jeg veldig redd for å miste, men jeg vet jo også at jeg ikke bør bekymre meg, blir jeg stresset føres jo det over på den lille spiren.

Så vi får bare bite tennene sammen og stå på!

Lykke til og gratulerer! Det går nok fint skal du se.

Skrevet

Satser på det og krysser fingrene...har fine symptomer så får bare stole på kroppen min...Lykke til dere og!

Skrevet

Hei du!

Har mistet selv, 2 ganger, og har nå ny spire. Det er nervepirrende, men veldig koselig! Er ikke mer enn 3+6, ikm i dag. Overasket meg veldig at jeg testet positiv i dag, har ikke testet pos så tidlig før, tok jo testen i kveld i tillegg.. Men velger å kanskje se på det som et positivt tegn. Man blir litt overtroisk av dette her, og da vi var ute å kjørte i sta (før vi visste noe), snakket vi om at jeg kanskje var gravid, sambo sa at vi måtte håper på det beste, og akkurat da så vi et sterneskudd på himmelen;)

Hvordan går det med deg nå?

Vi får krysse fingrene for hverandre, og håpe at dette går bra for begge!!

Skrevet

Det går i grunnen griet med meg...men er mer nervøs og bekymret enn forrige gang...er redd for at når jeg skvetter eller er nervøs skal det påvirke fosteret...er 4 +4 på vei selv...og vil bare at dagene skal gå så jeg kommer til den "sikre" tiden....Gruer meg til første ul som jeg skal bestille til uke 9... er så redd for å miste igjen at jeg nesten ikke vil tenke på at jeg er gravid enda....

klarer liksom ikke glede meg skikkelig enda...

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen!! Tankene mine svinger fra sekund til sekund, skulle bare ønsker jeg kunne sove til det har gått minst 12 uker!! Er 4 dager bak deg jeg, da.. Vil bare at tiden skal gå kjempefort, noe jeg tviler på at den kommer til å gjøre.. Har heldigvis jobben som gjør det lettere å tenke på annet, innimellom.. Har du fått noen særlige symptomer enda, eller?

Skrevet

Jeg mistet i nov.-07 og var 11 uker på vei. Er nå gravid igjen (tok laaaang tid) og er 6+1. Tok egentlig testen bare for morro skyld da jeg var litt forsinket og fikk meg et stort sjokk. Klarer ikke helt å glede meg enda men håper det kommer når jeg er passert 11 uker.)

Ikke lett dette å ikek si det til noen. Jeg skal selv vente. Ingen får vite noe som helst før alt er sjekket og ok. Har en jente som vil bli veldig glad når hun får vite det så denne gangen skal jeg holde munne igjen. Håper jeg klarer det for det er ikke lett. Har akkurat som deg lyst til å fortelle det til alle:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...