wargirl Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Ser at Emmaljunga sin bag har innermål på (LxB) 79x33 cm. Er ikke 33 cm bredde veldig lite?? Kan ikke finne innermålene på simovogn duo, er det noen som har det her??? Hvor stor er magen i simo kombivogn da, antar at denne har noe av den samme størrelsen som emmaljunga sin duo?Veldig takknemlig for svar
kajfla Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 er nesten helt sikker på at 33 er standard på duo bagene. har den nye katalogenfra simo, og de har ikke oppgitt målene på bagen, men jeg vet at edgen er av de største på markedet
kajfla Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 jeg selger forresten min edge 08 mod... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15522088
mamma-for-første-gang Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg har nettopp kjøpt ny Simo Duo vogn, og bagen er supergod og stor. Den er 83 cm lang og 38 cm bred, med andre ord kjempegod plass til vinterpose. Har prøvekjørt både den og andre duo-vogner, og vil absolutt anbefale Simo-vognen. Vi valgte vendbart understell, noe som er veldig praktisk når du skal begynne å bruke sittedelen av vogna. Lykke til med valget
gutt09&spire11 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Hvordan fungerer vendbart understell???
Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 vendbart understell er GULL!! Jeg kjøpte det ikke på simo vogna mi.. fordi jeg da ikke skjønte helt poenget med det.. hadde jo aldri hatt unger før.. så tenkte ikke lenger heller.. men på vogn nr to ( teutonia mistral) er det vendbart undstell.. eller vendbart håndtak er det.. da bare trekker man i to "derter" og vips.. så dytter du styre over på andre siden.. På simon kan man få det på sammen måte.. ellers kan man løfte sportsdelen og snu den.. selv om man ikke har vendbart styre.. men er jo mye enklere med vendbart styre i tillegg.. for da bare slenger man styre over på andre siden.. helt gull
mn73 Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Følger sportsvogn delen også med på simo duo vogna eller må jeg be om begge toppene? Jeg fikk målt baggen på Emmaljunga i butikken når jeg så på vogn, og Emmaljungaen er 5 cm smalere enn simo sin.
mamma-for-første-gang Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Sportsvogndelen følger med når du kjøper Duo-vogna til Simo ja. Kjempefin størrelse på den også forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå