mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Sambo var på julebord i går og spydde på sofaen i natt. Har vasket det to ganger på 40 grader i maskina, men det lukter fremdeles sprit (spy) av det. Hvordan skal jeg få dette bort ? Skyllemiddel med lukt ? Lufte det ute i hele dag ? Forslag mottas med stor takk
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 I følge min mamma så skal salmiakk være effektivt på spylukt:o)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Hvordan gjør jeg det da ? Har litt salmiakk oppi vaksemaskinen eller vasker for hånd ?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Helst vaske for hånd tror jeg, med salmiakk i vannet.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 tusen hjertelig takk for svar. Bare en ting til - tar salmiakk farge ? Er brun sofa skjønner du hehe, trodde jeg var husmor jeg, men den gang ei når alt kommer til alt - he he
Zitro Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 He, he.... gjett om gubben her i huset hadde fått den jobben selv hvertfall! Ikke pokker om jeg vasker spyet etter han nei.... Men å skylle det opp salmiakk vann og så i vaskemaskinen igjen, og da med en ekstra dæsj skyllemiddel så bør det gjøre susen ja. .. og neste gang be han ta med seg bøtta. det sier jeg til gubben når inntaktet har blitt litt for høyt... :-)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2008 han har fått gjennomgå ja, men han var så drita at det hadde bare blitt kaos som junior skulle våknet opp til i dag tidlig. Gadd liksom ikke det....Spydde på flere leker på gulvet som jeg måtte dusje, kaste noen bøker (som han skal få kjøpe nye i dag ja....) osv....Han kommer til å ha dårlig samvittighet lenge kjenner jeg han rett. Både overfor meg som er gravid og junior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå