Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnefri denne helgen, kunne sovet lenge uten at det gjorde noe, men nei... Hvem er lys våken og har vært det siden klokka 05.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.. Hvis du er et snillt og greit vesen, kan du få låne mine to våkne troll :)

Skrevet

Selvsagt :) Er snill selv når jeg ikke får sove jeg hehe, så to troll går fint...greit å ha noe å engasjere seg i så tiden går litt fortere :P

Skrevet

Kan du ikke smitte litt av den "våkenheten" din over på meg'a, vææææær sååååå snill??

Er så trøtt at fyrstikkene knekker i forsøket på å holde øynene mine åpne.. *Gjeeeeesp*.

Ikke så greit å våkne før hanen galer en lørdagsmorgen når man kun har fått noen få timer med søvn (har lest til eksamen)

Skrevet

Jeg vet. Har bare sovet et par timer selv. Og man går hele uka og er oppe lenge før fuglene fiser etter å ha slept seg utav senga og det kjennes som man kunne sovet til langt på dag... Småkjett å bråvåkne ENDA tidligere enn vanlig da...men kan ikke annet enn å flire likavel, jeg burde jo visst det. :) Sender masse anti Jon Blund greier bortover til deg også. Ingen egoist jeg nei hehe Vurderer nesten å begynne å ringe rundt og spre det våkne budskap til andre jeg kjenner..bare for å ha noe å gjøre liksom ;)

Skrevet

Hehe, det kunne nok blitt en morsom opplevelse:) Hvertfall for deg, ikke så sikker på om de du hadde vekket hadde syntes det hadde vært like morsomt:)

Ringe alle venner og bekjente for å vekke de, og sørge for at ingen sover nå som du er våken:o)

Haha før fuglene fiser? jeg er fryktelig trøtt så akkuratt det var hysterisk morsomt akkuratt nå:P Tror noen burde dunke meg hardt i hode:P

Takk for anti John Blund Greier, håper det funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...