Tineh Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har barnefri denne helgen, kunne sovet lenge uten at det gjorde noe, men nei... Hvem er lys våken og har vært det siden klokka 05..
temi & keli Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 hehehe.. Hvis du er et snillt og greit vesen, kan du få låne mine to våkne troll
Tineh Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Selvsagt Er snill selv når jeg ikke får sove jeg hehe, så to troll går fint...greit å ha noe å engasjere seg i så tiden går litt fortere
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Kan du ikke smitte litt av den "våkenheten" din over på meg'a, vææææær sååååå snill?? Er så trøtt at fyrstikkene knekker i forsøket på å holde øynene mine åpne.. *Gjeeeeesp*. Ikke så greit å våkne før hanen galer en lørdagsmorgen når man kun har fått noen få timer med søvn (har lest til eksamen)
Tineh Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg vet. Har bare sovet et par timer selv. Og man går hele uka og er oppe lenge før fuglene fiser etter å ha slept seg utav senga og det kjennes som man kunne sovet til langt på dag... Småkjett å bråvåkne ENDA tidligere enn vanlig da...men kan ikke annet enn å flire likavel, jeg burde jo visst det. Sender masse anti Jon Blund greier bortover til deg også. Ingen egoist jeg nei hehe Vurderer nesten å begynne å ringe rundt og spre det våkne budskap til andre jeg kjenner..bare for å ha noe å gjøre liksom
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hehe, det kunne nok blitt en morsom opplevelse:) Hvertfall for deg, ikke så sikker på om de du hadde vekket hadde syntes det hadde vært like morsomt:) Ringe alle venner og bekjente for å vekke de, og sørge for at ingen sover nå som du er våken:o) Haha før fuglene fiser? jeg er fryktelig trøtt så akkuratt det var hysterisk morsomt akkuratt nå Tror noen burde dunke meg hardt i hode:P Takk for anti John Blund Greier, håper det funker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå