Gå til innhold

overgangstønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Har bare flyttet tilbake til Norge..Bodde i London de siste 3 årene..

Jeg har two barn på 6 og 8 år og seperat fra mannen..Kan jeg søke os eller

 

Takk for din svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nok det, usikker men, skader ikke å søke.

 

Venninna mi flyttet hjem fra Sverig (bodd der i 3 år) da hun ble alenemor, og hun fikk OS i alle fall:)

Skrevet

Ja, men kansje din venninne hadde ikke meldt seg om flytting da var hun i sverige

 

Skrevet

Tror man har rett på OS vist man har vært medlem i folketrygden...

Skrevet

Hmm... det skal jeg ikke si sikkert. Men hun jobbet der, hadde fødselspermisjon på "svensk vis", eide hus der sammen med samboer osv. Så jeg regner med hun hadde adresse der også? Aner ikke... men ring og spør på nav, så får du svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...