Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei.. Har bare flyttet tilbake til Norge..Bodde i London de siste 3 årene.. Jeg har two barn på 6 og 8 år og seperat fra mannen..Kan jeg søke os eller Takk for din svar
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Du kan nok det, usikker men, skader ikke å søke. Venninna mi flyttet hjem fra Sverig (bodd der i 3 år) da hun ble alenemor, og hun fikk OS i alle fall:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ja, men kansje din venninne hadde ikke meldt seg om flytting da var hun i sverige
vår baby Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Tror man har rett på OS vist man har vært medlem i folketrygden...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Hmm... det skal jeg ikke si sikkert. Men hun jobbet der, hadde fødselspermisjon på "svensk vis", eide hus der sammen med samboer osv. Så jeg regner med hun hadde adresse der også? Aner ikke... men ring og spør på nav, så får du svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå