Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Ikke sove med hansker for da får jeg ikke sove.. Har prøvd olivenolje og salt og det funker en stund, men kan jo ikke sitte med det i henda hele tida...
Gjest nickedokka Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 næh, strever litt selv, men iblant hjelper det å smøre inn hendene med olje (jeg har brukt babyolje, men olivenolje er kanskje bedre?) hver gang jeg vasker hendene, før jeg tørker dem.
Gjest snartjuligjen Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg er også blitt noe helt forferdelig tørr på hendene. Jeg ser skiller på hendene hvor jeg er tørr der det kommer vann når jeg vasker dem. Skulle tro jeg ikke tålte vann!!!
miapia Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Nå er jeg ingen ekspert på dette. Jeg har hørt om Karbamid, et stoff som hjelper huden å holde på fuktighet fra andre kremer. Mulig at det finnes en god løsning med dette for hender?
Ajam Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Tenk også på å pruke hansker/vanter ute nå som det er kaldt, og oppvaskhansker når du vasker..
Tineh Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Har du prøvd Locobase med LPL? De har den på apoteket. Legen min anbefalte den til meg, da hendene mine sprakk opp osv bl.a pga mye håndvask. Et par dager med jevnlig smøring så er alle sprekker og sår borte.
Minnie Mom Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Min favoritt er Neutrogena håndkrem. Liten stående tube med norsk flagg. Ingen over, ingen ved siden.
basilikum Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Kjøp REPAIR fra locobase. Samboeren min har skikkelig tørre hender med masse åpne sår. Eksem. Det eneste som har hjulpet er den kremen. Men du må passe på å smøre hendene ofte.
Tante Gustava Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Camferin salve. Mine sykepleierhender sverger til den!
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Til hud er jordnøtt(peanøtt)olje det beste, full av vitamin E som huden trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå