Miramor Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Kjempemye bra musikk, men det var så stort der at man så ikke så godt det som skjedde på scenen. Forestillingen hadde passet mye bedre på et mindre sted enn Spektrum. Hun som sang i Grand prix var i hvertfall utrolig flink.
ana baroma Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Spektrum er jo kjempedigert... så kan tenke meg at det ble litt vanskelig å få med detaljene:) Jeg så grease i London for noen år siden. Det var et lite og intimt teater, tok sikkert ikke mer enn 3-400 mennesker. Og det var kjempegøy:)
blond Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Skulle gjerne fått det med meg likevel..
Miramor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 Det høres mye bedre ut. På Spektrum så bør en jo ha med seg kikkert. I tillegg så var det jo dyrt, 500,- kr billetten. Men nå var det ikke jeg som betalte da. Men selve "Grease" bringer meg rett tilbake til ungdomstiden min. Jeg var tenåringda filmen kom med John Travolta og Olivia Newton John. Husker ennå de følelsene...sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå