Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Elisabeth er flott og sterk og trygg og smart og pen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Litt "rar", utenfor popularitetssonen, fine foreldre som egentlig ikke er fine. Spesiell. Sær.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Heter det selv, men har ikke likt det før i voksen alder.. Og hvis alle Elisabether er som meg så er de snille, sjenerte, smarte, musikk og filminteresserte, intellektuelle og innbildske og morsomme også forresten!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 De fleste Elisabether jeg har møtt på er snille og koselige jenter. Er likevel ikke særlig glad i navnet. Jeg er født på slutten av 70-tallet så i oppveksten vrimlete det av Elisabether, liker dessuten ikke beth-endinger -da er Elise/Elisa, etter min mening, mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Heter det selv og er født på begynnelsen av 80-tallet. Da var det et vanlig navn, men ikke slik at vi var tre i klassen. Jeg var nok litt rar, som en over her skriver. Likevel har det blitt folk av meg også, og jeg liker navnet mitt veldig godt som voksen. Jeg synes det kler små jenter, samtidig som det ikke er for søtt for en voksen dame. Navnet er klassisk og vil nok aldri forsvinne helt, det er også veldig greit at jeg aldri må gjenta og prente inn navnet når jeg er i utlandet. Alle, uansett kultur og språk ser ut til å kjenne til navnet mitt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå