Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Fikk jeg en mail om.. I hvems? Mitt? hvor lenge har han vært der? Jeg bør vel få ham ut? Bør jeg ringe legen? Og ikke minst, kan jeg kreve ham for husleie?
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Og ormen er i hjernen, sies det nedi her. Er antakelig en avansert allegori.
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 I love those who love me, and those who seek me find me. - Proverbs 8:17 Jesus er kommet for å bli, han er din hyrde. Den som viser vei i mørket, et lys i tunellen, et håp i en tung hverdag. Du elsker Jesus fordi han elsket deg, han døde for dine synder, han døde for DEG! Han har vært der hele livet ditt, du har bare ikke sett det ennå - ønsk han velkommen - åpne ditt hjerte til Herren. La ditt hjerte fylles med den sterke gudommelige kraften til Herren! Kanskje du har fått en nådegave også, tungetale? Jeg tror tungetale er din nådegave, det føles slik. Nå må du ut å misjonere - misjoner om Jesus i hjertet ditt! En fin sang om Guds kjærlighet til oss mennesker! Så glad for å høre at han har funnet deg! Jesus calls the children dear, “Come to me and never fear, For I love the little children of the world; I will take you by the hand, Lead you to the better land, For I love the little children of the world.” Jesus loves the little children, All the children of the world. Red and yellow, black and white, All are precious in His sight, Jesus loves the little children of the world. Jesus is the Shepherd true, And He’ll always stand by you, For He loves the little children of the world; He’s a Savior great and strong, And He’ll shield you from the wrong, For He loves the little children of the world. Jesus loves the little children, All the children of the world. Red and yellow, black and white, All are precious in His sight, Jesus loves the little children of the world. I am coming, Lord, to Thee, And Your soldier I will be, For You love the little children of the world; And Your cross I’ll always bear, And for You I’ll do and dare, For You love the little children of the world. Jesus loves the little children, All the children of the world. Red and yellow, black and white, All are precious in His sight, Jesus loves the little children of the world.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå