*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg lurer på en ting! Går på ventolin og seretide diskus. Kan det ha noen å si på prøvinga?!
Zitro Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Ne, det skal ikke ha noe å si. Jeg også tar disse medisinene, og har klart å få 2 barn til verden på 3,5 år nå hvertfall. Fikk beskjed av min astmaspesalist at dem bare virket på lungene lokalt så det påvirket ikke resten av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå