¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Flere her inne som GLEDER seg til Tre nøtter til Askepott??? Jeg er så utrolig stolt av meg selv i år, har klart å la være å smug kikke. Jeg kan jo til vanlig se den to tre ganger utenom jul,du kan si jeg er hekta!!Muligens meget spesiell..hehe! Mannen bare rister på hodet.. Kan heeeele teksten (til han norske som snakker alle karakterene,en viss sjarm over det også, da det er den jeg er vokst opp med!) Gleder meg også til Hovmesteren!! Og Jimmy gresshoppes jul!! Flere som gleder seg til jula, med alt den måtte innebære:snø, juletre, julemat, juleprogrammer osv??
FruBoger fødeklar Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Gleder meg sykt til snøen daler for å bli! Blir så koselig og lyst ute da.. Gleder meg til å reise hjem til foreldrene mine i jula også, juletre og julemat:) Og til å pynte meg bittelitt.. får håpe jeg orker:) OG Askepott! Tradisjon:D Ifjor forsov jeg meg da, nyforlovet og slitne da;) I år blir det baby, askepott og kakao:) Og alle disney filmene.. herregud, tven står på døgnet rundt:D Ønsker meg egentlig disney filmer til jul også hehe.. det er så koselig å titte på! Føler meg skikkelig barnslig og liten nå..hehe:) Lenge siden jeg har følt slik juleglede, sikkert noe med trulta i mage å gjøre.. (som egentlig skal ut idag..2211)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå