Gå til innhold

skal dere planlegge nytt svangerskap neste år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

her tenker vi å prøve i september neste år:) Å jeg gleder meg allerede til å kjenne spark i magen.. er så koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal IKKE bli gravid igjen på leeeeeeeeeenge om jeg skal ha flere..hehe..;)

 

fødte første i mai 06, og ble gravid igjen i juli/august 07.. og fikk mini mai 08..

 

er en perfekt aldersforskjell syns jeg. nå er dem 2,5 år og 6 mnd.. de har masse glede av hverandre allerede. sitter sammen i stolen foran tv og koser seg.. eldste finner masse leker til mini og herjer rundt med han... og hun er selvasgt helten hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lykke til..;) kom borti lagre knappen litt fortidlig..;) er kjempe kjekt å gå gravid..;) men du må vite at det er ikke helt det samme med nr 2..hehe.. jeg var MYE mer sliten..er noe annet når man har en 1 åring i hus og skal gå gravid.. men eg er iallefall veldig glad for at jeg ikke har ventet lenger i mellom dem...;) men orker ikke å ha en 4 åring, 2 åring ( som selvsagt er midt i trassen.hehe) og en nyfødt baby. hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, men ikke mannen min.... Har en gutt som blir 3 år i februar og lillebror på straks 6mnd.

Har kjempelyst på flere barn, så jobber litt med saken hehe;)

 

Lykke til med prøvingen når dere starter med det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kanskje greit å være to om saken?? Så dersom mannen din sier at han ikke vil ha flere så er det vel bare å ta han på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at vi sannsynligvis kan begynne å prøve i mai neste år, men, kommer litt an på blodtrykket. Om det stabiliserer seg, kommer vi til å begynne å prøve! Kommer kanskje litt an på jobbsituasjonen også da, har litt lyst på ny jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Jeg tar nok ut spiralen på mai tenker jeg, da blir det på den rette tiden på året. Så blir det en liten en jula om 2 år også. Akkurat passe aldersforskjell det synes jeg. Etter det er det stopp til meg, for da har jeg 4 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver ikke akkurat, men bruker hoppe-av-i-svingen som eneste prevansjon - så med andre ord så gjør det ikke noe om spiren sitter nå, men ideelt sett drøyer det litt til ;)

 

Men jeg gleder meg masse til å gå gravid igjen, selv om det nok er verre med nr to enn førstemann ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...