Gå til innhold

skal dere planlegge nytt svangerskap neste år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal IKKE bli gravid igjen på leeeeeeeeeenge om jeg skal ha flere..hehe..;)

fødte første i mai 06, og ble gravid igjen i juli/august 07.. og fikk mini mai 08..

er en perfekt aldersforskjell syns jeg. nå er dem 2,5 år og 6 mnd.. de har masse glede av hverandre allerede. sitter sammen i stolen foran tv og koser seg.. eldste finner masse leker til mini og herjer rundt med han... og hun er selvasgt helten hans

så lykke til..;) kom borti lagre knappen litt fortidlig..;) er kjempe kjekt å gå gravid..;) men du må vite at det er ikke helt det samme med nr 2..hehe.. jeg var MYE mer sliten..er noe annet når man har en 1 åring i hus og skal gå gravid.. men eg er iallefall veldig glad for at jeg ikke har ventet lenger i mellom dem...;) men orker ikke å ha en 4 åring, 2 åring ( som selvsagt er midt i trassen.hehe) og en nyfødt baby. hehe..

Jeg vil, men ikke mannen min.... Har en gutt som blir 3 år i februar og lillebror på straks 6mnd.

Har kjempelyst på flere barn, så jobber litt med saken hehe;)

Lykke til med prøvingen når dere starter med det;)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fått beskjed om at vi sannsynligvis kan begynne å prøve i mai neste år, men, kommer litt an på blodtrykket. Om det stabiliserer seg, kommer vi til å begynne å prøve! Kommer kanskje litt an på jobbsituasjonen også da, har litt lyst på ny jobb...

• 3 uker senere...

Hei. Jeg tar nok ut spiralen på mai tenker jeg, da blir det på den rette tiden på året. Så blir det en liten en jula om 2 år også. Akkurat passe aldersforskjell det synes jeg. Etter det er det stopp til meg, for da har jeg 4 stk.

Vi prøver ikke akkurat, men bruker hoppe-av-i-svingen som eneste prevansjon - så med andre ord så gjør det ikke noe om spiren sitter nå, men ideelt sett drøyer det litt til ;)

Men jeg gleder meg masse til å gå gravid igjen, selv om det nok er verre med nr to enn førstemann ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...