Gå til innhold

Sender gode og varme tanker til Mom2Two i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varmeste klemmelemmer i dag også..

Håper du har det så best som du kan, og at noen tar godt vare på deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg Mom2Two

veit så atfor godt hvordan du har det. Mistet bestemora mi i 2001, og savner henne. Heldigvis har det gått bedre med tiden til hjelp, og plutselig opplevde jeg at det gikk dager uten at jeg tenkte på henne, og at smilet kom før tårene når jeg mintes henne.

Tenki så flott at bestefaren din (og svigerbestemora di) fikk oppleve dine små gull... Det er jeg kjempelei meg for at ingen av mine fikk:-(

Ta vare på hverandre - og minnene

stor klem

Skrevet

Tusen takk for gode ord Kjipe-Laila. Ja, føler meg heldig siden ungene har fått et godt forhold til dem begge.

Ja, det er massevis av gode minner:) Og vi har hverandre, så det skal gå fint dette. Vet at det blir bedre med tiden.

God klem tilbake

Skrevet

Hei vennen,

Ja, går helt fint, men sovnet vel ikke før ved 6-tiden. Er heldig som har familien rundt meg, og vi tar godt vare på hverandre nå:)

Varmeste klemmelemmer tilbake

Skrevet

Hei=)

Så leit å høre om besteforeldrene deres. Mistet selv min kjære mormor for 6 mnd siden og jeg tenker på henne hver dag. Vi var veldig nære og det var tungt å miste henne, selv om hun var gammel. Men du får prøve å tenke på gode minner, det hjalp meg=)

Håper at det går bra med deg og at dere tar godt vare på hverandre i denne vanskelige stunden..

God klem!

Skrevet

Kondolerer til dere begge to.

Klem og varme tanker fra tingeling_80

Skrevet

Tusen takk, så søte dere er alle sammen.

Ja, det er kjekt å ha de gode minnene å tenke tilbake på:)

Mange klemmer tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...