Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 ...Men ikke vanlig mageknip, det er DØDSvondt hvis jeg setter meg fort ned, føles som det legger et kjempepress på magen på en måte... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Merker jo ingenting ellers, så jeg fikk litt sjokk istad da jeg skulle slenge meg ned på sofaen, og den intense smerten hugg tak. Ellers er det vondt når jeg sitter og bøyer meg fremover, og når jeg trykker på magen... Noen som vet hva dette kan være??
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 hmm.. vanskelig å si.. Hadde nok ringt føden eller no jeg.. men tror mest sannsynlig att det er barnet som har lagt seg feil til.. Skjedde med meg ett par ganger, fikk dø-vondt! Huff.. men er jo greit å ringe føden å forhøre seg, for å være på den sikre siden.. Er ikke noe deilig å gå å uroe seg heller..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 ja ring føden, du skal være spesielt obs på om magen føles hard.
birrisj05.02.09 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Har skjedd med meg også, klarte nesten ikke gå. Men gikk over, ringte aldri lege. Men det måtte jeg forrige uke, for jeg klarte seriøst ikke å bevege på meg uten at det gjorde vondt i magen. Slet med å sove, våkna hver gang jeg skulle snu meg osv. Men legen fant ikke ut en dritt, og mente at jeg kanskje bare måtte ta det litt mer med ro. Han mente at det ikke var bekkenløsning. Så jeg tok det med ro noen dager, og vips, så var det borte..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hei igjen, tusen takk for mange svar:) Ringte ikke føden igår, tenkte at det sikkert var babyen som lå litt "feil", som en her nevnte... Og idag er vondtet borte. Så det var nok årsaken vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 birrisj05.02.09, så rart... høres ut som det jeg opplevde, bare litt verre! Godt det forsvant da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå