Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hun ble født for to og en halv uke siden. Mørke øyne (blir garantert brune), lange, mørke øyevipper og mørkt hår. Verdens fineste lille jente. Er Nathalie et belastet navn? Vurderer Anna også..
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Nathalie er nydelig. Nydelige Nathalie... gratulerer med jenta di!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Takker for svar. Synes dette er så vanskelig, og vil gjerne ha ett navn på jenta vår snart. Anna Nathalie fungerer jo ikke, blir for mye Na + at det blir krasj mtp. stil. Hilsen mamma til en nyfødt vakker prinsesse!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Anna, anna, anna, anna, anna, anna, anna, anna, anna! Siden du spør!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Belastet navn? Det tviler jeg må siden det har blitt ganske så populært Jeg har forresten ei jente med navn Natalia jeg da. Lyst hår og blåe øyne Passer til både lyse og mørke synes jeg da. Begge de navnene.
Slalotte Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Natalie er veldig fint syns jeg.. Anna blir litt kjedelig, men det er meg da.. Har du ikke noen andre navn det står i mellom?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Nathalie er et lavstatusnavn. Anna er en all-rounder, som absolutt ikke peker seg ut i negativ retning. Jeg hadde gått for Anna, fordi det er et enkelt, klassisk navn. Nathalie blir for dillete for min smak, tenker nyrike østeuropeere -sammen med Alexandra og andre pompøse amerikanskklingende navn.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Min datter heter Nathalie,en flott og snill jente. Mørkt langt hår og blå øyne Du vil ikke angre et øyeblikk,dessuten får du et navn ikke "alle" har ;-) Har fått erfare hvor kjedelig det er,da jeg fikk jente nr 2. Lykke til med navne valget ;-)
prebs Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Jeg synes både Nathalie og Anna er kjempefine navn, men favoritten er Anna :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå