Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Noen som har en kjekk jobb her? Fortell så jeg får inspirasjon. Jeg har jobbet i 20 år og har ikke likt det noe særlig, men det er godt betalt så jeg har ikke mot til å starte med noe annet. Ganske feigt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg er lærer og trives kjempegodt! Greit betalt. Gode ferier. Er veldig travelt når vi ER på jobb så feriene kommer veldig godt med. Hektiske dager, men ingen er like og barna gir meg veldig mye...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Nei. Igrunnen ikke. Greit i starten, men akkurat nå føler jeg mer mer kompetent enn de som er sjefer og de er ikke interessert i å høre hva som kan gjøres. Synd at de ikke bruker vår kompetanse, og synd jeg ikke har mot til å gå.
birrisj05.02.09 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jaa, jeg er sjefen til mammaen min, og det er litt moro
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Assistent på skole, med funksjonshemmede barn. Autister, downs syndrom, multifunksjonshemmede m.m Spennende og lærerik - man lærer om både barn og og seg selv, + det å jobbe i team. Men, jeg skal utdanne meg til lærer.. Asssistent er ikke noe i lengden. Greit når man studerer, for å opparbeide seg praksis! Lykke til
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Ja.. veldig! Har mange spennede arbeidsoppgaver i tillegg til utfordringer, frihet og ANSVAR! Kan legge opp hva/hvordan jeg vil gjøre ting selv.. + Veldig godt arbeidsmiljø ;o) Så utrolig fornøyd med jobben min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå