Voyage Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Merkelig følelse.. Fødselen er vel ikke så langt unna.. I natt eller om et par dager!!
Lyst på nr3♥ Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Ikke for å ta fra deg gleden, men proppen kan faktisk gå opptil 3-4 uker før fødselen starte og er i gang..... Lykke til!!
Venter nr3 er 22 år Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 da min slimpropp gikk forrige gang så var han født 7 timer etter:) satser på at noe lignende skjer med deg!!!
Voyage Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 Oki, jeg har termin i morgen så da slipper jeg å vente 3-4 uker hvertfall.. Max 2. Men har veldig vondt i korsryggen og magen, så jeg lå me varmeflasker hele natten. Umulig å sove pga smerte og fant ikke riktig ligge stilling. Dersom jeg sitter går det bra, men når jeg står kommer smertene igjen. Uansett hvor varmt det er, føler jeg aldri at det kan bli varmt nok.. Det kommer og går hele tiden, men regner med det er kynnere.. blodig utflod har jeg også.. æsj
Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 hvordan ser denne slimproppen egentlig ut? tror faktisk ikke jeg så noe til den forrige gang. men nå burde jeg vel følge litt med siden jeg har planer om å fortsette og bade i offentlig basseng så lenge som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå