TreHjerter Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Forrige svangerskap grunnet jeg mye på dette med sjelen, sjelsbegrepet. Vi vet jo veldig mye om babyens fysiske utvikling i mors liv, men når får barnet tildelt (?) eller utvikler en sjel? Når får de tanker, følelser, temperament, alt dette man ikke kan se men likevel ane? Ved unnfangelsen? Fødsel? Kommer det gradvis? Hva tror dere??? (jeg tenker: tanker og meninger om dette er jo også svært viktig i diskusjonen abort-ikke abort...) Hadde vært veldig spennende å høre hva dere tenker om dette!
Patetica fåkksi Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Nei si det, mammapånytt. Har desverre ikke mer å komme med, kun nick-oversettelser i kveld.
TreHjerter Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 hehe, oversettelser og bilder på nick. Og da lurer jeg fælt på hvordan du ser for deg meg etter dette innlegget?
Patetica fåkksi Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Sånn: http://www.aporrea.org/imagenes/2006/06/leonard.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå