ZZzZzzZ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 har jeg misforstått eller er det vanlig? såg ei idag som hadde det... ser som oftest ungene med bukse over der igjen..men hvordan har dere det under buksa igjen da? jeg har alltid body under strømpebukse! bare lurer jeg
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Under strømpebuksa, hvis ikke ser det bare teit ut.. hehe
velsignet med to Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Har somregel body under strømpebuksa vi og, men hvis bodyen er litt stor, eller strømpebuksa går langt opp kan det være vi gjør det omvendt.
Mamma til lille M&L Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Det såg jeg også idag, og tenkte det samme
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Vi bruker begge deler.. body under eller over.. Jeg har ofte body under men forloveden min synes det er søtest med body over.. ;P
ZZzZzzZ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2008 kunne aldri falt meg inn og hatt den over... hehe...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Har aldri hatt bodyen utenpå. Synes det blir litt som å ta trusa utenpå strømpebuksa.
mamarama og lille banan Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 har bodyen over strømpebuksa ja...hadde egentlig ikke tenkt på at det går an å gjøre motsatt, hehe
mamarama og lille banan Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 hufff, dette ble jo helt feil...,mente at han har strømpebuksa over bodyen
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 body utenpå strømpebukse.
miapia Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 Gjorde det aldri på gutten, men noen ganger under kjole på jenta for å hindre en litt løs strømpebukse i å skli ned...
viertre + spire Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Vi bruker bodyen over strømpebuksa. Når jenta mi har på seg kjole hindrer det at hun får strømpebuksesig, og når hun skal ha på bukse så syns jeg ikke det er fint når strømpebuksen stikker over kanten. De er jo gjerne så lange at enten gjør de det, eller så blir de litt krøllete under buksekanten
xxxJulianexxx Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 Body under ja. Jeg har heller aldri tenkt på at det kan gjøres motsatt:o)
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. november 2008 #16 Skrevet 21. november 2008 Body over!! Har nesten aldri på mini bukse når vi er hjemme. Han har det jo mye bedre motorisk sett når han har minst mulig klær på seg. Å visst jeg skulle ha bodyen inni strømpebuksa, så hadde den bare seget ned og tilslutt hadde mini tatt den av seg Synes heller ikke det er noe fint når jeg seg strømpebuksa stikke opp over buksekanten på unger. Derfor er vi fan av å ha bodyen over strømpebuksa Om man synes det ser teit ut eller ikke, kommer jo helt ann på hva man er vant til Mest praktisk er det ihvertfall å ha strømpebuksa inni bodyen synes nå jeg
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. november 2008 #17 Skrevet 21. november 2008 herreguuud, hva er det jeg har svart?! Vi har bodyen UNDER strømpebuksen, ikke utenpå, slik som jeg har svart lengre oppe
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. november 2008 #18 Skrevet 21. november 2008 Nå er min stor nå da, 2 år, og bruker ikke så mye body lenger. Men.. Om hun har bodyen på seg som undertøy, altså den funksjonen den oftest har på større barn, så har jeg bodyen innerst som en truse. Men vi har noen få bodyer med trykk som brukes som genser. Da kan hun gjerne ha undertøy innerst, med strømpebukse utenpå og så bodyen. Da har hun altså trøye under bodyen og den har funksjon som genser. Dette skjer kun hvis den er så tøff at jeg bare MÅ ha den og den ikke finnes i genser
Minnie Mom Skrevet 22. november 2008 #19 Skrevet 22. november 2008 Jeg gjør begge deler. Synes ikke det er noe fint at strømpebuksa stikker opp over bukselinninga. Så hvis hun har bare strømpebukse, body og bukse, så tar jeg bodyen utenpå strømpebuksa. Har hun derimot genser over bodyen (har ofte tynn genser over ullbody) så gjør jeg omvendt, altså bodyen innerst. Og hvis hun har bare strømpebukse og body her hjemme tar jeg også bodyen innerst for jeg synes det ser litt rart ut med bodyen ytterst (gjør altså bare det når hun har på bukse). Har også bodyen innerst når hun har kjole.
fox`y Skrevet 22. november 2008 #20 Skrevet 22. november 2008 Body over:) En far fra småbarnsavdelingen jeg jobbet lurte på om d var en ny trend hehe. Så sa d som d var jeg, at jeg syns ikke noe om å se strømpebuksa langt over buksekanten hehe.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. november 2008 #21 Skrevet 22. november 2008 Nå er det lenge siden bodyene ble lagt bort, men vi brukte bodyen uttapå. Mye penere å slippe strømpebukse over buksekanten. Og veldig greit om strømpebuksa er litt "sigen".
ZZzZzzZ Skrevet 22. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. november 2008 hmm=) flere enn jeg trodde som pleier det ja.....
Mrs. X Skrevet 22. november 2008 #23 Skrevet 22. november 2008 Hmmm jeg har jobbet på en småbarns avdeling i flere år og samtlige barn har den under strømpebuksa...kan ikke huske at noen har hatt den over... Brukte den under på mine egne barn og.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2008 #24 Skrevet 22. november 2008 Body over, så slipper man at strømpebuksa sklir ned og sånn
flashdancepants Skrevet 22. november 2008 #25 Skrevet 22. november 2008 Over, ja. Sånn gjør vi det her hos oss, og L er fortsatt like hel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå