Gå til innhold

body over strømpebuksa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg misforstått eller er det vanlig?

såg ei idag som hadde det...

ser som oftest ungene med bukse over der igjen..men hvordan har dere det under buksa igjen da?

jeg har alltid body under strømpebukse!

bare lurer jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under strømpebuksa, hvis ikke ser det bare teit ut.. hehe

Skrevet

Har somregel body under strømpebuksa vi og, men hvis bodyen er litt stor, eller strømpebuksa går langt opp kan det være vi gjør det omvendt.

Skrevet

Det såg jeg også idag, og tenkte det samme :P

Skrevet

Vi bruker begge deler.. body under eller over.. Jeg har ofte body under men forloveden min synes det er søtest med body over.. ;P

Skrevet

kunne aldri falt meg inn og hatt den over... hehe...

Skrevet

Har aldri hatt bodyen utenpå. Synes det blir litt som å ta trusa utenpå strømpebuksa.

Skrevet

har bodyen over strømpebuksa ja...hadde egentlig ikke tenkt på at det går an å gjøre motsatt, hehe :P

Skrevet

hufff, dette ble jo helt feil...,mente at han har strømpebuksa over bodyen :D

Skrevet

body utenpå strømpebukse.

Skrevet

Gjorde det aldri på gutten, men noen ganger under kjole på jenta for å hindre en litt løs strømpebukse i å skli ned...

Skrevet

Vi bruker bodyen over strømpebuksa.

Når jenta mi har på seg kjole hindrer det at hun får strømpebuksesig,

og når hun skal ha på bukse så syns jeg ikke det er fint når strømpebuksen stikker over kanten. De er jo gjerne så lange at enten gjør de det, eller så blir de litt krøllete under buksekanten :)

Skrevet

Body under ja.

Jeg har heller aldri tenkt på at det kan gjøres motsatt:o)

Skrevet

Body over!!

Har nesten aldri på mini bukse når vi er hjemme. Han har det jo mye bedre motorisk sett når han har minst mulig klær på seg.

Å visst jeg skulle ha bodyen inni strømpebuksa, så hadde den bare seget ned og tilslutt hadde mini tatt den av seg :)

Synes heller ikke det er noe fint når jeg seg strømpebuksa stikke opp over buksekanten på unger.

Derfor er vi fan av å ha bodyen over strømpebuksa :D

Om man synes det ser teit ut eller ikke, kommer jo helt ann på hva man er vant til :)

Mest praktisk er det ihvertfall å ha strømpebuksa inni bodyen :D synes nå jeg :D

Skrevet

herreguuud, hva er det jeg har svart?! :) Vi har bodyen UNDER strømpebuksen, ikke utenpå, slik som jeg har svart lengre oppe :)

Skrevet

Nå er min stor nå da, 2 år, og bruker ikke så mye body lenger.

Men..

Om hun har bodyen på seg som undertøy, altså den funksjonen den oftest har på større barn, så har jeg bodyen innerst som en truse.

Men vi har noen få bodyer med trykk som brukes som genser. Da kan hun gjerne ha undertøy innerst, med strømpebukse utenpå og så bodyen. Da har hun altså trøye under bodyen og den har funksjon som genser. Dette skjer kun hvis den er så tøff at jeg bare MÅ ha den og den ikke finnes i genser :)

Skrevet

Jeg gjør begge deler. Synes ikke det er noe fint at strømpebuksa stikker opp over bukselinninga. Så hvis hun har bare strømpebukse, body og bukse, så tar jeg bodyen utenpå strømpebuksa. Har hun derimot genser over bodyen (har ofte tynn genser over ullbody) så gjør jeg omvendt, altså bodyen innerst.

Og hvis hun har bare strømpebukse og body her hjemme tar jeg også bodyen innerst for jeg synes det ser litt rart ut med bodyen ytterst (gjør altså bare det når hun har på bukse). Har også bodyen innerst når hun har kjole.

Skrevet

Body over:)

En far fra småbarnsavdelingen jeg jobbet lurte på om d var en ny trend hehe. Så sa d som d var jeg, at jeg syns ikke noe om å se strømpebuksa langt over buksekanten hehe.

Skrevet

Nå er det lenge siden bodyene ble lagt bort, men vi brukte bodyen uttapå. Mye penere å slippe strømpebukse over buksekanten. Og veldig greit om strømpebuksa er litt "sigen".

Skrevet

hmm=)

flere enn jeg trodde som pleier det ja.....

Skrevet

Hmmm jeg har jobbet på en småbarns avdeling i flere år og samtlige barn har den under strømpebuksa...kan ikke huske at noen har hatt den over...

Brukte den under på mine egne barn og.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Body over, så slipper man at strømpebuksa sklir ned og sånn ;)

Skrevet

Over, ja. Sånn gjør vi det her hos oss, og L er fortsatt like hel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...