Raskatte Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Da testet jeg svakt kryss på Clearblue idag, så jeg tror jeg er gravid? Ikm er imorgen-er det derfor krysset er litt svakt? Gud,jeg er så lykkelig iallfall. Håper virkelig det er sant og at spira holder seg der:)
snuppa86 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 ett kryss er ett kryss...du er nok gravid =) gratulerer.
flaasen Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Heisann, kryss er positivt, du er nok gravid - så gratulerer så mye!!
Jenny251210 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Vi snakket vel såvidt på Bli Gravid i stad.... GRATULERER så mye!!!!!! Klem
Raskatte Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Er det sant? Åh,så spennende..Klarer liksom ikke å tro det:) Men hva gjør man nå? Har som dere sikkert skjønner ikke barn fra før, og vet ikke hva som er neste steg? Når ringe lege osv? Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og masse gratulerer til dere også! Vi får jo ganske lik termin vi da Kristine1979:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå