Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde engang flat mage.. Men nå er jeg egentlig ganske rund.. hehe.. Men jeg hadde langt ifra veltrent tynn mage.., var mere tynn tynn mage her i huset.. Så oppskrift har jeg desverre ikke.. Trene da..
Lovelylaboney Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Regel nummer 1: Det er en sammenheng med hvor mye energi(mat) man dytter inn i munnen og hvor mye energi man forbrenner. Tilfører man mer enn man forbrenner legger man som oftest på seg. Vi jenter lagrer energien på rumpe/lår og mage. Spis riktig og nok. Utholdenhet: Løping, svømming, sykling Styrke: Fokus på knebøy, utfall, markløft, spenst hopp, triceps, Selvfølgelig resten av kroppen også, men spesielt det nevnte. Mage: Bruk redcord apparatet på studioene (slyngeapparat) Blir en slags planke øvelse. Kjør også ordinær planke, også sideveis. Vanlig situps, ligg på rygg og løft rumpa. Bruk fantasien. Tren magen masse, den tåler mye juling. Ingenting er gratis, og man må kombinere utholdenhet, riktig kosthold og fokus når man først trener. Lykke til!!!
cherry coke Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Ikostholdet har jeg kontroll på, men problemet er treningen. Har ikke mulighet til å trene på studi (er alenemor og fulltidsstudent). Er det noen øvelser man kan gjøre hjemme hver dag? Tenker da på utholdenhet.
Monajenten Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 http://www.johnnybrenna.net/tibetanske_riter_bilder_og_forkl.htm Treneren sa at øvelse nr to gir en vaskebrett på magen om man gjør den riktig. Disse fem øvelsene skal gjentas 21 ganger hver dag. Det tar vel ca. 20 minutter.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 +/- 50.000 kr og en kirurg Da strammer de magemuskler, suger vekk fett, drar i huden og snurper og syr og skjærer. Noen ganger blir det faktisk fint også
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Pilates har jeg gode erfaringer med, men spørs kanskje hvor mye man skal ha vekk...
Pocoyoツ Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 BTW, rockeringen er super! Iallefall på midjemålet. Jeg får den ikke til å holde seg rundt magen, den sklir opp til midja hele tiden, men den virker!!
Lovelylaboney Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Kan du ikke ta med barnet med deg på treningstudio da? De fleste har gratis barnepass:-)
Lovelylaboney Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Eller så kan du bare ta på joggesko og gå ut og løpe/powerwalk...ta gjerne med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå