........... Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hvordan var dekningen til mobildeal? Var du plaget med det hu andre nevnte? Jeg bor i Finnmark..ska tro om det funker bra her?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Mener å huske at de bruker enten telenor eller netcom sitt nettverk der de selv ikke har dekning. Men som sagt i den andre tråden så fraråder jeg om man ikke er litt åpen for at de kommer til å gå på rævva de og.
........... Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg skal IKKE bytte,men `alle` her er på tur å bytte til mobildeal..... Derfor jeg ville forhøre meg med dere her inne,så jeg kan slå i bordet med alt det negative til folka rundt meg..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Oki sånn ja. Aldri si aldri, det er en genial greie med prisen, så lenge de holder seg på beina. Men som sagt, jeg har mine tvil. Venninna mi har dem nå, og hun sliter litt med kundeservice også, men vet ikke hva hun har vært plaget med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå