Gå til innhold

Vi tar hele jula denne helgen vi:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med juleskinke og kokt kålrot, grov sennep og grovt brød til middag tidligere i uka.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra bror og nydelig pinnekjøttmiddag.

Imorgen kommer niesen på overnatting og har bestilt ribbe med full pakke, og såklart tanten disker opp da!

Jula varer helt til påske heter det, men her varer den jammen året rundt:-)))

Og vi elsker det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg ler av dere!!! Deilig å koooooose seg hele året, da gitt :)

Jeg er jo ikke så overvettes begeistret for kjøtt, så jula for min del kunne gjerne bestå av førti kalkunmiddager... Men bevares, jeg spiser (og drikker) det som bys og koser meg uansett, så noe problem er det ikke akkurat. Og tilbehøret er nam!!

Vi skal ha den store julefesthelgen neste helg, med pinnekjøtt og ribbe på fredagen og årets faste pinnekjøttlag på lørdag. Og så kommer det et par julebord i desember. Ja ja......

Skrevet

Hehe dere vet å kose dere, det er helt rikitig.

Selv er jeg sånn som aldri blir lei mat, når folk sier sånn som "blir jo lei av julemat hvis jeg spiser det to ganger før julaften" .....skjønner jeg det ikke! Elsker pinnekjøtt, og er nok nødt til å lage det snart :-))

Skrevet

Jeg er en slik person som ikke spiser pinne kjøtt før julaften :0)

Men så herlig å høre at dere koser dere, å den skinka ,den misunner jeg dere vilt !!!

Misunner deg slik den herlige familien din, dere kan virkelig det å ta vare på hverandre og kose dere :0)

Skrevet

Oh,hørtes godt ut =)

Jeg var før en sånn "ribbe kun til jul" type.Men hvorfor ikke kose seg med god mat flere ganger??? Vi hadde ribbe en søndag,og det var hæææærlig.Så har gubben laga syltaflesk,og den er snart spist opp den da.

Nei,jul når man vil,det må man ha =))

Skrevet

O`jul med din glede.........

Nå har siste gjestene gått, niesen på tur ut for å kose seg på byen, med nøkkel fra tante. Rosa og jeg har lagt oss i sengen og hun sover søtt. Sambo på jobb og resten av familien har gått hvert til sitt. De store jentene er ute og farter. Ja, jeg teller jo med hun eldste selv om hun har flyttet. Og jada, jeg har vært på besøk hos henne i dag også:-))))))

Julemiddagen var nydelig, vi spilte jammen ta julemusikk også vi:-) Og hadde allsang:-) En stjerne skinner i natt og O Helga Natt:-) Herlig og stemningsfylt!

Ja, jeg er heldig som har en flott familie som trives sammen og jeg kjenner takknemlighet for det:-)

Nå er det nattinatt, så skal vi på maleriutstilling i morgen, for mormor har sin årlige juleutstilling og det i gangavstand fra oss. Så da går søndagsturen dit:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...