:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 dritt kjærring, nå sprekker jeg.. hehe.. fram med baylisen.. hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2008 for å gjøre bildet ditt av meg komlett så er det til og med rosa bånd på flasken... hehe
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hahaha, kooooooser meg på dine vegne Sitter med Baileys selv jeg, om du føler deg bedre så har jeg begynt på flaskene til BRYLLUPET vårt.. Samboer var ikke spesielt imponert nei hi hi! Men sånn er det når han måtte ned å bytte varmtvannstank i en leilighet vi leier ut, han dro tre og er ikke hjemme enda... På vei hjem da: ) Og i den leiligheten bor det en søt liten alenemor ja, dere altså! Neida, er ikke sjalu akkurat, bare litt irritert for at kosefredagskvelden røyk...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 haha.. må ikke leie ut til oss alenemødre vøtt. vi voldtar alle menn vi ser på flekken... hehe.. (for vi er ihvertfall ikke engstelige for og bli gravide og alene) men det er jo fint og erstatte mannen med baylisen og om han kommenterer det kan du bare si "jeg begynte og tvile på om det ble noe av hele bryllupet så lenge som du ble hos hun alenemoren"... hehe... da kommer han vel til og se lenge og rart på deg... hehe. og glemme hele baylisen ihvertfall... hehe
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 he he, eller kanskje jeg skal skjelle han ut og beskylde han for å være utro, da blir det sikkert ikke snakk om Baileys mer Men det blir sikkert snakk om jeg har drukket da..! Så beskrivelsen av deg som Balooa hadde skrevet, du hørtes jo ut som den kvinnelige versjonen av "smørbukken"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2008 hehe.. om du sier det så blir han sikkert litt sjokert.. hehe.. kanskje ikke så lurt.. hehe.. hvor har balooa skrevt om meg?
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 he he har du ikke call på alle trådene I den dærre "ang å se for seg hvordan folk ser ut bla bla"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2008 hehe.. nei jeg leser faktisk like sakte som de 5% dårligste i 10 klasse på ungdomskolene i norge... så om jeg skulle hatt kontroll på alle så hadde jeg ikke rukket noen baylis.. hehe søkte på nicket mitt da og fant det.. hih.. hun er en slem slem dame.. hehe
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 men da må det jo være god trening å holde til her Fikk du flyttet forresten, så ikke dere etter ny leilighet? Og alt vel med pus? Min er 14 år nå, sover omtrent hele tiden.. Jeg tror hvert år at dette blir det siste, men neida, er seg selv lik han
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2008 ja super bra trening og være her inne :-) det gjør skolen mye enklere også :-) nei jeg flyttet aldri, men nesten alle andre gjorde det, så da ble det stille her uanset..hehe.. om det går dårlig på eksamen så må jeg sikkert flytte til sommeren. om jeg får 6er så har jeg 5 poeng over snittet i år og om jeg får 5 så har jeg 2 poeng over snittet... så det er ganske så nervepinene.. hehe. pus har det flott. hun er verdens herligste lille skapning og småen og henne leker sammen hele tiden :-) 14 år... oj hun er stanhaftig :-)
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Ojojoj, krysser fingerene! Skjønner presset! Det er en gammel kastrerert kraftig bygd (les tykk) hannkatt. Lille "bolla" mi har akkurat tatt han igjen i vekt, dvs 8 kg Nå har bolla alltid vært tynn da, men uansett! Når det er snø ute ser du kattespor i snøen, men spor etter magen i midten he he
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2008 hahah.. spor etter magen i midten.. haha.. katten min er motsatt, liten og tynn, men hun er jo bare 6 måneder da så det skulle bare mangle.. hehe ja oslo eller fredriksta er en nervepiende forskjeld... om du ikke har prøvd så passer ikke pistasjnøtter og baylis sammen i det hele tatt
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 He he, men det gjør Baileys og sjokoladekake!! Fredrikstad? Hi hi, det er der samboeren er på vei fra nå! Han er derfra, og det er der vi skal gifte oss! Superherlig by Dere kan bo i leiligheten vår, den er så fin så! Også er vi så serviceinnstilte at en av oss gjerne bruker heeeele fredag kveld for å fikse noe for deg om det skulle være no! Men spøk til side, du flytter dit om du må? Ja han er en skikkelig Pusur- wannabe!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2008 hehe.. ja så kan du få en ny alenemor og beskymre deg for, fordelen er at jeg er jo her, så du får jo vite det ganske fort om jeg begyner og falle for han.. hahah jeg flytter dit om jeg må, om far setter seg i mot flytter jeg halveis, til moss eller noe sånn at han kan ha samvær som vanlig også pendler jeg i stedet. men jeg tviler sterkt på at han setter seg i mot, han er ganske hyggelig sånn. men skal snakke med han om det blir aktuelt altså. hm.. jeg vil gå i oslo det er her jeg kjenner hele verden.. hehe
Guri Malla har to små Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 Håper det blir Oslo da, så slipper du det styret Nå kom mannen hjem her så jeg får forhøre han litt he he! Kos deg videre med Baileysen :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå