Popelko Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 da har jeg fått gullet mitt, 18. nov kl 13.17, etter 34 timer med rier kom han endelig ut, og er så klart verdens nydeligste
:*lillefru*:har født*: Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Gratulerer så mye med gutten & velkommen til verden Prins Robert ) Fødte sønnen min 18 des 2006, så jeg liker datoen ) Masse lykke til videre!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Gratulerer så masse med lille Robert:-)
Gjest Tale30 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Gratulerer så masse med baby Så herlig å være ferdig. Var det førstemann? Med tanke på termin.. Var det ikke deg jeg diskuerte nyfødt og katt med? I så fall må du oppdatere meg på hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå