Gå til innhold

Lille Robert kom på termin =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg fått gullet mitt, 18. nov kl 13.17, etter 34 timer med rier kom han endelig ut, og er så klart verdens nydeligste :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten & velkommen til verden Prins Robert :o)

Fødte sønnen min 18 des 2006, så jeg liker datoen :o) Masse lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Robert:-)

Skrevet

Gratulerar!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse med baby :) Så herlig å være ferdig. Var det førstemann? Med tanke på termin..

 

Var det ikke deg jeg diskuerte nyfødt og katt med? I så fall må du oppdatere meg på hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...