Gå til innhold

Dere med flere barn....

Stine fikk Ariana *19.08.07*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste aldersforskjellen mener dere?

Har så lyst på en til...ville liksom unngå å bruke søskenvogn... er 2,5-3 år en tung tid å få en til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror gutter gjerne kan få søsken rundt 3 år. Har mindre selv, men kunne tenkt meg å ha ventet til rundt 3.

Skrevet

Eg har 2år og 3mnd mellom mine og syns det har vert heilt supert, bruka ikkje søskenvogn el brett, fikk ikkje brett som passa på vogna mi her. Men så bruka eg nesten ikkje vong til nr 1 lenge før nr 2 kom. Han gjekk sjav for det meste så søskenvogn var ikkje noko eg trengte.

Dei kranglar jo så busta fyker nokon gonger. Har ein gutt og ei jente og jenta mi er ei sta og bestemt lita tulle som veit kva ho vil;)

Skrevet

Min er 16 måneder mellom helt perfekt for de og oss =0) Har søskenvogn går så fint så =0)Om ungen din på 2.5 aner ikke jeg ;0) Men om ungen er 2.5 når den andre er født ville jeg hatt søskenvogn. Elsten blir snart 2.5 går lange turer så hun sitter i den. Orker ikke gå så langt enda. Kommer nok bruke den lenge.

Skrevet

Vi har 3 år & 1 mnd i mellom og det har gått helt greit enn så lenge. Jr er bare 6 mnd enn så lenge.

Vi bruker ikke søsken vogn, men har ett ståbrett på vognen til Jr.som det er skjelden storesøster vill bruke.

Så enn så lenge syntes jeg 3 år er en fin aldersforskjell mellom søsken

Skrevet

Jeg har tre år og én mnd mellom mine (fire skoleår) og jeg syns det er perfekt. Storesøster var akkurat så stor at hun forstod veldig mye. Hun hadde også sluttet med bleier på dagtid, og det var en stor fordel.

Hadde aldri behov for søskenvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...