*Villekulla* Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Er usikker på om jeg skal ha julekalender til min ettårige sønn. Han er jo for liten til å skjønne hva dette egentlig er for noe. Isåfall, hva slags kalender skal en ettåring ha? Barnetvkalender skjønner han nok ingenting av. Og sjokoladekalender, skal de egentlig ha det allerede nå? Hilsen uvitende førstegangsmor
Soleie m/3 gull :) Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 jeg har kjøpt sjokolade kalender til mini. en nå har jeg aldri vært noe spesielt hysterisk på sånne ting. ini har fått sake både det ene å andre sånn innimellom:) barnetv kalenderen har jeg også kjøpt, en det er vel mest for min egen del, hehe:)
Monajenten Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 "Skal ettåringer ha julekalender?" :-) Det er ingen regel som sier at hverken ettåringer eller tiåringer skal ha julekalender:-) Du sier det selv - han skjønner det jo ikke hva det er for noe likevel. Så hvis du vil lage en julekalender til ham, blir det jo i så fall kun for din del;-) Men det må du velge selv, ingen regler på det:-)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 sørens trege m altså..... hehe men du ser vel hvor det skal være en m rundt om kring:)
*Villekulla* Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg vet at det ikke er noen regler for det. Spørsmålet var kanskje litt dumt formulert. Det rette er vel å spørre: Skal dere kjøpe kalender til ettåringene deres?
dåsa06 Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Jeg syns ikke 1 åringer skal ha adventskalender, mest fordi de ikke har noe utbytte av det. Min datter blir 2 år i romjula, og har fått en sjokoladekalender, hun får ikke vanlig kalender før neste år, da hun ikke har noe som helst forståelse av det i år.
SuperGlad Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Min skal ha sjokoladekalender. Fant ut at det er lite en gutt på 1 år har bruk for av dill dall, så blir kun storesøsteren på 2,5 år som får sånn kalender i år.
LegallyBlond Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Ja, 1-åringen her får kalender. Mest fordi storebror på 3 år skal få. Blir en sjokoladekalender (sjokoladebiten er så liten, spiser de lite godter til vanlig tror jeg ikke de tar skade av det). Mulig jeg lager til en pakkekalender i tillegg, men da må de dele den. Laget pakkekalender til eldste da han var 1 år (skjønner ikke nå at jeg virkelig orket det =)). Da kjøpte jeg en pakke med lekedyr + noen andre småting og sjokolade som jeg passet på kom på lørdagene. Enig i at en 1-åring ikke skjønner så mye av det, så om du ikke synes det er koslig å lage til noe selv er det egentlig ikke noe poeng i kalendere til så små barn.
Monajenten Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Min ettåring fikk det ikke i fjor. I år skal han og storesøster på fem få kalender sammen, og det blir en stor Duplopakke delt opp i 24.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå