FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 for tiden litt såre assosiasjoner for min del, men absolutt et fint navn. Du liker ikke Inez da? Jeg drømte at du fikk en liten Inez Amelia her forleden og hun var innmari søt:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 egentlig syns jeg det er veldig fint... hadde bare ikke ugla til harry potter hett det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå