engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg har! Nå er jeg i uke 37,så du kan godt få kjøpe den om du vil:))
Lillypia Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Da trenger du den kanskje ikke lengre nei!:)sender deg post jeg!
Lillypia Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 dytter litt siden du ikke hadde profil så jeg ikke får sendt deg noe.... eller noen andre?
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Hei! Går fint å sende post,selv om jeg ikke har profil..Bare send du!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Nå har jeg oppretta profil,så nå skal det ialle fall gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå