Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 I uke fjorten kom magen plutselig! Er ikke så lenge siden sist jeg var gravid, så regnet med den skulle komme ganske kjapt (var egentlig ikke helt kvitt den:), den kom som et poff... Ikke noe gradvis, gikk med de vanlige buksene mine for noen dager siden, og nå får jeg ikke kneppet dem. Nå var jeg og kjøpte mammabukse i dag, og når jeg ser i speilet er det ikke tvil om at jeg er gravid...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Så gøy:) er i uke 26 eg:P å fust nå begynner magen min å se gravid ut, en av di sene som er førstegangs eg, jaja:P
Vil Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Heisann hulken, jeg tror uke 14 er en av de heftigste vokseukene til fosteret, at det øker visst sin egen størrelse med 40 %. Ganske utrolig egentlig! Jeg er førstegangs, men for meg var det også den uka noe helt tydelig begynte å skje med magen.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Ja, jeg følte også at det bare sa "poff"! Ila uke 16 har magen plutselig poppet ut. Ser veeldig gravid ut. Nesten litt pinlig når jeg er såpass tildlig i graviditeten. Men får være glad for at ting ser ut til å vokse som de skal :-)
Månefeen ♥ Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Uke 14 kom det også en liten antydning til bulk på magen her og Nå i uke 16 er det betydelig større. Er førstegangs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå