Gå til innhold

Poff!! Der kom magen gitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke fjorten kom magen plutselig!

Er ikke så lenge siden sist jeg var gravid, så regnet med den skulle komme ganske kjapt (var egentlig ikke helt kvitt den:), den kom som et poff... Ikke noe gradvis, gikk med de vanlige buksene mine for noen dager siden, og nå får jeg ikke kneppet dem.

Nå var jeg og kjøpte mammabukse i dag, og når jeg ser i speilet er det ikke tvil om at jeg er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy:) er i uke 26 eg:P å fust nå begynner magen min å se gravid ut, en av di sene som er førstegangs eg, jaja:P

Skrevet

Heisann hulken,

jeg tror uke 14 er en av de heftigste vokseukene til fosteret, at det øker visst sin egen størrelse med 40 %. Ganske utrolig egentlig!

Jeg er førstegangs, men for meg var det også den uka noe helt tydelig begynte å skje med magen.

Skrevet

Ja, jeg følte også at det bare sa "poff"! Ila uke 16 har magen plutselig poppet ut. Ser veeldig gravid ut. Nesten litt pinlig når jeg er såpass tildlig i graviditeten. Men får være glad for at ting ser ut til å vokse som de skal :-)

Skrevet

Uke 14 kom det også en liten antydning til bulk på magen her og :) Nå i uke 16 er det betydelig større. Er førstegangs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...