Gå til innhold

Husker du barbie sin ken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og si meg, er ken grunnen til at vi damer har en innebygd trang til å bry oss med hva kjæresten har på seg?

Fanten min er flink til å kle seg, men jeg har alikevel lyst til å gi han en make-over i dag..

www.tinkerbelle.blogg.no

Husker du kanskje også din barbie sin favoritt outfit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var aldri Barbie fan. Her gikk det i Sindy første typen hennes het Mark.

Syns Sindy var kulere, Barbie var bare rosa. Hva var det denne "mini" Barbien, den så kalte lille søsteren het igjen?

Skrevet

Nopp.. Barbie var det dårlig med hos meg.. ken og forsåvidt.. hehe.. Men.. jeg skulle gjerne gitt mannen en makeover.. =)

Skrevet

Skipper:o) jeg DIGGET Brabie, he he

Skrevet

Skipper var bra ja, og den enda mindre søsteren.. men si meg..hvorfor hadde hun så stort hode og barbie så lite?!

Skrevet

Vi var ikke opptatt av å kle på dem, heller av, slik at de skulle ha sex og få barn. De måtte selvfølgelig få barn hver gang de hadde hatt sex, så det ble mange rare barn av det, feks små skilpaddefigurer, flodhester etc.

Venninna mi hadde en barbiemann som het Pålu (egentlig Paul, men vi skrev feil en gang vi lekte jul og skrev navn på pakker, så da ble det Pålu). Han hadde, i likhet med Barbie, hår på hodet, ikke bare noe påmalte greier.

Jeg hadde en dukke med bevegelige ledd og stygt hvitt krusete hår, som vi kalte for Franska (som i "den franske." Dette berodde på en språklig misforståelse, da min far prøvde å demonstrere dansk for meg, hvorpå jeg misforstod og trodde han sa fransk). Franska var en litt dum dame, og en intrigemaker i verste Days of our lives-stil. Hun forførte mennene til alle dukkene, og begynte å strippe da de skulle ta bilde i dåpen til en av de uhorvelig mange babyene til Barbie og Ken.

Jeg forundrer meg stadig over at det har gått så bra med meg, som det har gjort til nå. ;)

Hva min egen mann gjelder, så får han kle på seg selv, men han spør meg om råd til tider. Jeg er mer opptatt av min egen garderobe, han bryr seg ikke så veldig, og vi er vel fornøyde med den fordelingen der.

Skrevet

Sikker på at du ikke mener barnet hennes?

Hun kom et år med mulighet til legge et lite "barn" i magen hennes bak myk plast. Når du tok ut "babyen" kunne du sette på en har mage.

Året etter kom Barbie serien med en på 3-4 år. Datter??

Skrevet

Jeg irriterte meg mektig over en lekekompis som insisterte på at Ken skulle ha på seg Barbie sin pelskåpe!!! Skal pelle frem Barbiene mine i helgen så niesene mine kan leke med de i barndåpen på søndag. Hadde vel ikke et enkelt antrekk som var favoritt, men likte godt å kle på de originalklærne, altså det de kom med i boksen fra butikken.

Men når det er sagt så er mannen min ganske flink til å kle seg. Vi shopper sammen og er veldig enige om hva han skal ha på seg.

Skrevet

nå lo jeg høyt anne-b.

mine hadde også veldig mye sex i grunnen. nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet, og det er at min ken ofte bandt barbie fast i den rosa himmelsengen med hyssing og deretter hadde seg med henne. *rød*

og når mora mi kom inn på rommet uten å banke på måtte jeg liksom dytte til jentebarbiene som hadde seg også slik at det ikke så ut som de ehm..hadde seg lenger!

jeg elsker din franska! elegant!

Skrevet

jo, det var kanskje barnet hennes.. men når jeg ser barbiefilmene nå til dags så ser de små søstrene til barbie helt ut som denne lille dukka med alt for stort hodet og alt for store øyne.

Skrevet

Haha. :)) Herlig. Jeg velger å tro at slike ting er en sunn form for lek, hvor man får uttrykk for slike ting som er tabu. Våre dukker hadde seg i alle fall ustanselig til tider, hehe.

Franska var egentlig en skidukke, det fulgte med ski, en sporty kjeledress i rosa og lilla tøy, en kjelke og en, antageligvis, Golden retriever. Den var en sånn hjelpehund med medisinsk utstyr i et bånd rundt magen. Så egentlig tror jeg at hun kanskje var sveitsisk.

Vi syntes hun var så stygg med det håret, pluss at hun ver blitt teipet med brunteip (min mors universalløsning på det aller meste). Derfor ble hun et sosialt utskudd som gjorde så å si alt for verdien i litt oppmerksomhet. :P

Skrevet

Jeg husker forresten en annen dukkemann jeg hadde, han var prins med hvite silkeklær, og rosa (!) kappe. Han kom i samme pakke som en prinsesse med rosa kjole (kappen matchet kjolen), og kjolen var kantet med gull. Dette var slike "billigdukker" i myk plast, dvs at de var hule. Han fikk aldri noe navn, og han var forferdelig dum! I den tidligere nevnte dåpen, hvor Franska gjorde skandale, så stilte han opp til fotoshoot med kun silkejakken. Han hadde glemt buksene sine. Så han og Franska endte opp sammen etter hvert. Krake søker make.

Skrevet

Jeg hadde en gravid dukke som man snudde magen på. :) Begge magene var harde.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil hadde Barbie en datter som het Susie.. søt liten jente med lysebrunt hår. Også hadde hun ei blond datter jeg gjerne vil kalle Lucy av en eller annen grunn.. kan hende det var navnet jeg ga henne også ;)

Her var det også alvorlige sexleker med Barbie og Ken.. det er tydeligvis ikke så unormalt som jeg hadde trodd ;) Jeg har visst levd på en løgn hvor jeg trodde at jeg var gal som lekte at barbie og Ken lå til sengs hele tida :P

Skrevet

lol!

mitt utskudd var en av de jeg hadde snauklipper og hun laget masse kvalme, men hun hadde seg med ken alikevel. jeg tror ken var altspisende!! rett og slett.

vet du at dagens barbie har truse trykt på seg som man ikke kan ta av. frustrerende. hvordan får dagens unge lekt sexleker med barbie og ken.. eller ken og ken..eller barbie og barbie og ken. haha.

Skrevet

Hahahahahahaha Anne-B, takk for en god latter:-D

Skrevet

Hehe, en skikkelig rundbrenner? Typisk mannfolk! :P

Hehe, ja, det har jeg sett. Like greit, de hadde jo ikke kjønnsorganer før uansett, bare noen svake humper her og der. Det kunne de godt å ha gjort litt mer realistiske, men så er vel hele den greia rundt Barbie og Ken ikke helt realistisk i seg selv. Jeg så på en pakke med Barbie og en baby, og da var bilder bakpå, "this is from our wedding.." osv. Jeg syntes faktisk det var på grensen til det usmakelige.

Skrevet

appelsiiiin..

evt. så er vi rett og slett utskudd både du, anne og jeg.

LOL!

Skrevet

Hehe, værsågod, jeg må innrømme at jeg sitter her og småflirer selv, fordi jeg kom til å huske på alt det tullet jeg og denne venninna mi lekte. :))

Skrevet

De gærne har det godt, hehe. Jeg tror det er vanlig, ofte lurer man jo veldig på hva dette er for noe. Jeg hadde to nieser på besøk, de lekte med Barbiedukker. Da jeg gikk forbi, fikk de noen alvorlige anfall av fnising, og jeg forstod med en gang hva det var de lekte. Hehe. :)

Skrevet

Av en eller annen grunn så var min Ken alltid naken! Og Barbie kommanderte han rundt som en annen hund,...Tror min barbie var en slags dominatrix, jeg..hmmm..og sexleker...Twisted?=)

Skrevet

Jeg hadde forresten verdens fineste Ken :-)

Han hadde "ordentlig" hår, sånn McGyver-sveis he he :-)

Skrevet

Ja, frå 70-talet. Har han endå;) Eller datra mi har arva.

Grå bukse, kvit skjorte, svart dressjakke, rosa magebelte og tversover.

Nei, trur ikkje Ken er grunnen, men heller eigen smak.

Barbien min sin favoritt var ein kvit blondelagskjole, med enkel badedraktsoverdel. på 70-talet var det ikkje så enormt mykje å velge i, utan at det kosta ei formue:)

Misunte venninna mi, som fekk graskarvogn, kjøkken og alt mulig til si barbie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...