kokosyklus Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hellu i stugu! Gikk det bra med gruppa di i dag? Stridsøksa er begravet? eller hva man sier! haha I dag klatret vi i to timer. Jeg var ikke fornøyd med kramper bare i armene og ryggen, så jeg langet ut 3 km i høyt tempo i oppoverbakke på mølla slik at jeg sørget for å være helt ødelagt til helgen. Jeg har vondt: - i fingrene - i håndflata - i håndleddet - i underarmen - i overarmene - skuldre - nakke bla bla bla bla Her skal det forbrennes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå