Gå til innhold

meg & lille vampyr 4 pp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu i stugu!

 

Gikk det bra med gruppa di i dag? Stridsøksa er begravet? eller hva man sier! haha

 

I dag klatret vi i to timer. Jeg var ikke fornøyd med kramper bare i armene og ryggen, så jeg langet ut 3 km i høyt tempo i oppoverbakke på mølla slik at jeg sørget for å være helt ødelagt til helgen.

Jeg har vondt:

- i fingrene

- i håndflata

- i håndleddet

- i underarmen

- i overarmene

- skuldre

- nakke

bla bla bla bla

 

Her skal det forbrennes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...