Gå til innhold

emmaljunga duo combi og falming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en svart emmaljunga duo combi fra 2007. Kalesjen er falmet/misfarget, er blitt brun i fargen. Er det flere som har opplevd dette? Og fikk dere ny kalesje på garantien? Jeg fikk nemlig beskjed om at dette ikke går på garanien. Hvis jeg ville, så kunne de bestille ny kalesje til meg, men den koster 2000 kroner..! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt naturlig at sterke farger falmes, uansett type vogn og pris på vognen desverre... Dette er noe forhandleren skulle ha fortalt deg når du valgte vognen. MEN det er stor forskjell på fargesterkheten på f.e.k.s. Egde (som er den beste og den dyreste Emmaljunga), til Mondial og de billigere variantene av combivognen. En av grunnene til at det er prisforskjell på tilsynelatende like vogner, er at det bl.a. er brukt stoff av bedre kvalitet på de dyreste vognene. Like grei å innse å ny kalesje pga falming ikke er en garantisak. Fargen slites mest av sol og ikke regn. Av den grunn anbefaler jeg deg å selge vognen og investere i en ny som har en mellomfarge, ikke for lys og ikke for mørk. Fargen Jungle?

Skrevet

Det er ikkje granantisak, mener eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...