*Rutletutt* Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg begynte for et par dager siden - så jeg føler jeg er godt i gang, he he;o) I sommer var vi til fotograf med ungene, så mamma og pappa og svigers skal få bilde av Milla (som de har fått av Tobias) + noe annet i tillegg...men det har vi ikke funnet ut av enda... Har kjøpt til min kusine, to venniner og ene datteren til et vennepar av oss.....så da gjenstår "bare" samboer (som i tillegg har bursdag i des), Tobias (som også har bursdag i des) Milla, mamma (som OGSÅ har bursdag i des), pappa, min søster og hennes samboer, svigers, samboers søsken med familie, inkl en niese som OGSÅ har burdga i des....skulle ikke vært lov å få unger i desember, he he...
Honningmelon Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Har begynt, men har igjen noe enda
Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Nei, og jeg begynner å bli stressa Har en liten plan om hva som skal kjøpes, men jeg VET at det blir stress likevel.. også må jeg vente med shoppingen til foreldrepengene kommer i tillegg! Heldig du som er godt i gang
Elletuppa Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Ja har kommet veldig veldig godt igang. Har en plan om at alle gavene skal være pakket og kjøt i november slik at jeg kun bruke desember til baing og kos med barna og ikke minst vask av hus.
fox`y Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 jeg har komme godt igang nå ja:) må begynne litt tidlig. har vell kjøpt mellom 35-40 stk allerede. orker ikke alt stresse i desember, for da er nokk mas som d er.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Ja, og er nesten ferdig.. 3
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Skulle liksom ha med at jeg har 3 gaver igjen..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Er helt, helt ferdig =) pakket de inn og alt =)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Har kommet godt igang. Har bestilt kalendere til de eldre, også tenkte jeg at jeg skulle betale en veledig organisasjon for resten av summen jeg hadde tenkt å gi dem. De i vår familie over femti har ikke bruk for noe. Barna er det gøy å kjøpe til, men sliter med å finne på noe til samboeren min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå