Gå til innhold

Har dere begynt på julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte for et par dager siden - så jeg føler jeg er godt i gang, he he;o) I sommer var vi til fotograf med ungene, så mamma og pappa og svigers skal få bilde av Milla (som de har fått av Tobias) + noe annet i tillegg...men det har vi ikke funnet ut av enda...

Har kjøpt til min kusine, to venniner og ene datteren til et vennepar av oss.....så da gjenstår "bare" samboer (som i tillegg har bursdag i des), Tobias (som også har bursdag i des) Milla, mamma (som OGSÅ har bursdag i des), pappa, min søster og hennes samboer, svigers, samboers søsken med familie, inkl en niese som OGSÅ har burdga i des....skulle ikke vært lov å få unger i desember, he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt, men har igjen noe enda :)

Skrevet

Nei, og jeg begynner å bli stressa :( Har en liten plan om hva som skal kjøpes, men jeg VET at det blir stress likevel.. også må jeg vente med shoppingen til foreldrepengene kommer i tillegg! Heldig du som er godt i gang :P

Skrevet

Ja har kommet veldig veldig godt igang. Har en plan om at alle gavene skal være pakket og kjøt i november slik at jeg kun bruke desember til baing og kos med barna og ikke minst vask av hus.

Skrevet

jeg har komme godt igang nå ja:) må begynne litt tidlig. har vell kjøpt mellom 35-40 stk allerede. orker ikke alt stresse i desember, for da er nokk mas som d er.

Skrevet

Ja, og er nesten ferdig.. 3

Skrevet

Skulle liksom ha med at jeg har 3 gaver igjen..

Skrevet

Er helt, helt ferdig =) pakket de inn og alt =)

Skrevet

Har kommet godt igang. Har bestilt kalendere til de eldre, også tenkte jeg at jeg skulle betale en veledig organisasjon for resten av summen jeg hadde tenkt å gi dem. De i vår familie over femti har ikke bruk for noe.

Barna er det gøy å kjøpe til, men sliter med å finne på noe til samboeren min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...