Gå til innhold

hvordan kjennes rier ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 4 dager. hodet er festet, og det har begynnt å trykke/presse en del nedover i bekkenet. men lurer på hvordan rier kjennes ut? Er det slik at jeg ikke er i tvil når de kommer?

tror jeg har litt kynnere inni mellom, magen blir veldig hard og det presser ekstra i bekkenet, kjennes ut som sterke mensensmerter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ut som kynnere du forklarer og du har helt rett ang. rier, det er ingen tviiil! hehe.. da mine første rier kom var det som om jeg tenkte, oi..dette var noe annet enn det jeg hadde kjent tidligere.. så kom det hver 5.min og i løpet av den første halvtimen ble de litt kraftige så jeg måtte puste meg godt gjennom og måtte stoppe opp å gå når de kom:-)

lykke til! du har nok ikke lenge igjen:-)

Skrevet

riene er ikke til å ta feil av, de er vonde og når du først får rier er de ikke til å ta feil av.

Da jeg fikk min datter i fjor var jeg førstegangs og trodde at kynnere var vonde noen ganger men kan ikke sammenlignes med rier. De blir mer regelmessige. Jeg hadde lyst å vri hodet på mannen min men alt ble bedre da epidural kom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...