MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 er dette min nye syklus, eller kan det være festeblødning?? hadde SA 24. oktober, blør ikke så veldig mye, og det er litt mørkt i forhold til mensen.. hadde sex for ca 2,5 uke siden og de 3-4 siste dagene.. kan festeblødning være så sen eller evt tidlig etter EL?? pleier å få mensen rundt den 5 hver mnd, hadde denne syklusen både før og etter fødsel med datteren min, så regnet i grunnen med at det ble det samme denne gangen også... uff, ble litt rotete dette her =) men jeg blir tullete i hodet, tenker aaaaltfor mye på dette her etter SA-en... skulle jo vært gravid, snart i andre trimester og over den "farligste" delen... takker for svar jenter!! god helg =)
Tweak Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg er også 4 uker etter min ma... Utrolig trist å plutselig bli satt tilbake til null igjen. Var 15 uker jeg da det ble oppdaget på ul. :-( Hadde fortalt så mange om graviditeten og greier, for vi hadde jo sett hjertet slå på ul og alt skulle være bra. Men men... Ang syklusen din, så tror jeg du må la kroppen få tid til å hente seg inn igjen. Ikke tell syklusdager før neste syklus, for tingene er ikke koordinert skikkelig denne gangen, selv om vi kan bli gravide. El kan komme når som helst, og også være sen. Jeg tror jeg hadde min el for en uke siden, men nå plutselig har jeg el slim igjen. Ikke greit! Blødningen kan godt være en festeblødning, men det kan også være mensen. Tror jeg hadde tatt en test jeg, dersom jeg var deg. Og så tatt en test igjen om en uke, i tilfelle en positiv test slår ut på hcg-rester. En ting jeg merket da jeg testet positivt i august var at streken på den første testen jeg tok etter en stund smalnet litt og ble nesten ikke synlig. Testen jeg tok dagen etter holdt seg mye sterkere og testen jeg tok to dager etter det igjen var end sterkere og endret seg nesten ikke selv om den fikk ligge. (tok vare på de jeg... :-) Jeg tar litt av når jeg skriver svar til deg... Men sånn er nå jeg! :-) Ta en test i morgen tidlig da! Og fortell hvordan det går! :-D
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 uff trist å høre, du hadde jo kommet over den "magiske" grensen og alt du da!!! jeg mistet i uke 8, så er egentlig glad for at det skjedde såpass tidlig når det først skulle gå gale... tok tester de første ukene og den var til slutt negativ så vet det ikke er noen hcg-rester. stikker å kjøper test i morgen... da vet jeg ihvertfall sikkert. hadde et lite håp om å bli gravid med en gang, men det kan være en fordel om kroppen kommer i rute igjen =) får bare krysse fingrene for oss begge om at det ikke går så lang tid før spiren sitter igjen...
mammaigjen!! Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Utrolig leit å miste! jeg hadde utskraping etter ma. Testet positiv el test etter to uker og mens etter fire uker. Altså helt i rute. Men det som var spesielt, som du også opplever nå, var at blodet var mørkere og det såg ut som det var rester etter graviditeten. Varte bare et par dager. Lurte på om det var mens, men det var nok det. Er egentlig glad for at jeg ikke ble gravid før første mens, så vet jeg at det er blitt rensket opp litt. Lykke til videre!!
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 hei! har ikke sluttet å blø, tok en test bare for å få det svart på hvitt liksom og den var selvflgelig negativ =( men da er kroppen i rute igjen om ikke annet - deilig å vite det da!! mammaigjen?: har syklusen din vært stabil etter ma??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå