Sessa ruger igjen... Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg trenger et spark i ræva! Ligger på sofaen, men har jo hundre ting som skal ordnes.... Så derfor tenkte jeg at mens jeg går ut på kjøkkenet med tacorestene så kan du liste opp alt du kjøpte på ikea for meg. Da blir jeg glad og varm langt inn i ikea hjertet mitt! (og nei, jeg kommer ikke med sjokkis til deg)
Hikken Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Fillern ;-) Hehe, jeg har kjøpt sånn uro som Maiken har over stellebordet sitt og en annen lignende, så har jeg kjøpt sånn 200kroners stellebord (solgte det jeg hadde på finn.no og gav bort vaskemaskinen), så har jeg kjøpt pen mørkebrun liftgardin til rommet til Leah, selvfølgelig et tonn med kubbelys, en rangleting (sjefen ble utålmodig i sjalet, så hun måtte bestikkes) og putevar og sånt nattlys til å putte i stikkontakten som skrur seg på automatisk når det blirmørkt! Er en jævel på i snuble i alt mulig rart når jeg kjemper meg inn på romemt hennes i halvsøvne for å dytte smokken på plass, men nå kan jeg se føttene mine :-D
Hikken Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hvordan er foresten ståa der oppe? Begynner ting å bli klart til søndag?
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 bugger, har jo en uro du sikkert kunne fått om du ville (sessas gi bort service, vet du... har forresten 3 par pensko som jeg trenger å vli kvitt også). Nt gadd aldri å henge opp vår til frøkna og nå så har jeg i grunnen ikke tenk at vi har noe behov for det. Hørtes ut som en bra fangst! Feberen er borte, men hosten vedvarer. Lillegutt har skjønt at det er digg å sove sånn som han har pleid i stedet for å tulle og forandre på søvnmønsteret. Jeg har tryllet frem 5 meter bord i stua, og så smått begynt å prøve ut borddekking. Kjøleskapet er fullt etter smart club tur. Ting blir nok klart. I kveld har jeg planer om å pusse noe sølv jeg har lånt av mamma ("Skal jeg pusse det før du tar det med deg, du har jo nok å tenke på frem til søndag?" "Neida, mamma, jeg fikser det. Ikke noe problem!" DOH!!!!), sy på pynt på kjolen min, rydde vekk og gjøre klart til lekestue for de store barna (5-8 år) oppe. Kom på at jeg jo har tv, både på kjøkkenet og oppe så da blir jo ikke kvelden så veldig anderledes enn den pleier.
Hikken Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Haha, den hørtes kjent ut. "Neida mamma, du kan få beholde bilen din i dag altså. Kan ta bussen jeg, tar jo bare en snau time" Jaja, høres ut som du er i rute i hvertfall! Det er jo bra :-) Kjenner jeg blir ordentlig trøtt i trynet av å sitte her uten at Leah er våken, skal ikke se bort i fra at jeg legger meg før nytt på nytt er ferdig.. I morgen skal vi ha skikkelig sjauedag her (sliter med fukt og sjit i vinduene, så må vaske og skrubbe og tette ordentlig), og da er edt greit å ha sovet lenge nok. Er vel unnskyldning nok for å legge seg halv ti det? Pluss at jeg er furten på grunn av den manglende sjokoladen..
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2008 Trenger ikke ha unnskyldning for å legge seg tidlig når man er småbarnsforelder! Når dere likevel er i siget så er det bare å komme hit å vaske også. Trenger å vaske vinduene blant annet! *ta seg i nakken og gå ut på kjøkkenet*
Hikken Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Usj, vi har mer enn nok å gjøre her, ellers hadde jeg selvfølgelig troppet opp hos deg med skurefille og nal ;-) Du får hygge deg med rydding i kveld, jeg skal nok gjøre noe av det samme før jeg kapitulerer. Ha en fortreffelig aften videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå