Gå til innhold

Hva heter den babybutikken i svinesund??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Mulig det er en annen en du er på jakt etter, men på Nordbysenteret ligger Babyproffsen i allefall.

Men tror også det er en på selve Svinesund, men der har jeg aldri vært.

Skrevet

På Gamle Svinesund ligger happyland

www.happyland.se

Skrevet

til deg over her(husker ikke nicket ditt) .. vet du om de selger vogner der også? Og evetuelt hvor mye man sparer på å kjøpe der i forhold til i Norge? Kom meg ikke inn på hjemmesiden..

Skrevet

jeg fikk teutonia s3 med softbag og en del ekstra for 5500 sek. så JA, du sparer en god del penger der! De har ALT, og det de ikke har skaffer de!

Skrevet

Oj!! Det var billig!! Da skal jeg nok ta meg en tur dit.. Er så dyrt i Norge.. Syntes også at det er så mange unge som jobber i disse butikkene, som ikke har peiling på hva som er bra og ikke..

Skrevet

ÖPPET VARDAGAR 10-18, LÖRDAGAR 10-16, SÖNDAGAR 11-17

Kom inn på nettsiden deres jeg:) De som jobber der ga iallefall gubben og meg kjempegod service og fine demonstrasjoner av flere vogner osv. Men ikke stress der inne, de er ikke så mange på jobb, så det kan nok hende du må vente litt, men når det er din tur er det kun deg og dine behov det handler om;)

Skrevet

Jøss, det er ikke ofte å se i Norge! Venter heller litt med å få hjelp enn å "få hjelp" av unge jenter som ikke har peiling i det hele tatt! Takk for tipset!! Spørs vel om ikke det blir en svenskehandel på oss til helgen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...