Gå til innhold

Hvordan er deres menn?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

når det gjelder hemmeligheter dere i mellom, eller ting man ikke trenger å si til alle så tidlig.

Samboern min er helt håpløs, eks da vi hadde fått bekreftet graviditeten, jeg var da ca 8 uker på vei, vi skulle på hytta til foreldrene mine, og blitt enige om at om det var mye folk der, skulle vi ikke fortelle noe, han klarte alikevel å buse ut med det.

Og nå hadde jeg jo i utgangspunktet jobb i jula, men prøvde å ordne meg fri. Så sa sjefen at det var muligheter for at det gikk greit å få fri, jeg sa til samboern at vi ikke skulle fortelle dette til hans familie eller noen andre før jeg hadde fått bekreftelse på det, så snakket han med broren sin, og sa det, og fikk broren til å forstå det slik at jeg hadde fått fri. Jeg snakket også med han senere, og fortalte at ingenting var sikkert.

Nå har jeg fått endelig bekreftelse, men har ikke lyst å fortelle det til samboern min fordi jeg vil si det selv til sviger familien.

Og nå er det snart konsert med the blacksheeps, og jeg vet eldstemann har lyst å dra dit, og jeg har luftet det for samboern, nå hadde jeg lyst å overraske gutten, så sier samboern, men jeg har såvidt nevnt det for han. ÅÅHHHH blir så irritert, men han blir nok glad alikevel om han får dra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er heldigvis ikke min. Han er ganske god til å holde på hemmeligheter. Høres kjipt ut når mannen din buser ut med ting i tide og utide, spesielt når det gjelder de viktige tingene.

Skrevet

Jeg er glad det der ikke er min mann, for da hadde jeg blitt sprø! Men jeg må jo innrømme at jeg skjønner han for jeg er litt sånn selv... :)

Når det gjelder det med å buse ut med at man venter barn er kanskje fordi han var så glad at han bare "boblet over av glede" (for å være litt klisje-aktig:).

Skrevet

Samboen min er ikke slik. Jeg er ikke den beste til å holde på mine egne hemmeligheter. Jeg sier ofte mer enn jeg burde.

Når det gjelder graviditetene så sprakk jeg og sa det til 2 venninner. Men det vet ikke sambo =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...